Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 04:12

Nawamooks, mooie tattoo! Ooit, als ik op gewicht ben.. wil ik eigenlijk ook wel heel graag een piercing in mijn navel.. als ik ooit ergens het lef vandaan haal :P

Relien, welkom! :)

Linda, leuke topic zeg :D

Ben klaarwakker, net galstenen aanval dingens gehad. Gelukkig maandag operatie, eindelijk van die rot aanvallen af!

Vandaag privéles gehad (nouja, 13 maart dus :P) ging echt super goed. 3 rondjes linksom en rechtsom gegalopeerd. Vertrouwen groeit erg tussen ons. Mijn instructrice zei ook dat het goed ging, zij is erg eerlijk dus was er wel heel erg blij mee om het te horen :D Natuurlijk ben ik ook heel trots op mijn hafje. Verder, ik kan dus zondag nog rijden en dan moet ik wachten totdat ik helemaal genezen ben (ook dus de buikwondjes) dus zo'n ''afsluiting'' is wel prettig :)

Madeira_

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 06:11

Echt vervelend, er zit al vanaf vrijdag zo'n prop in mijn keel, heel vreemd/vervelend gevoel. Zou het kunnen komen omdat ik beetje spanning heb voor maandag? (Niet psychisch na mijn idee, maar lichamelijk)? Of ik word misschien verkouden..

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 09:40

Komt ook weer eventjes gedag zeggen. Was jullie een beetje uit het oog verloren maar komt denk ook dat ik niet zo heel veel tijd heb om te bokken. Het gaat de laatste weken even tussen alles door. Hopelijk heb ik na April het een stuk minder druk wordt een beetje gek van mezelf op het moment.

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 13:54

@ madeira dank je

Denk gewoon dat je erg gespannen bent dat kan psychisch maar ook lichamelijke klachten geven.

Volgende week zaterdag ga ik weer naar Duitsland. Heerlijk om weer een week bij m'n paarden te zijn.
Heb ze erg gemist.

@ ukje rustig aan meis Je hoeft er ook niet elke dag te zijn hihihihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:07

vandaag echt HELEMAAL alleen gereden, alleen wat mensen die in de stallen bezig waren (papa, nonkel, grootvader) die niks van paarden kennen, heb gedraaft en gegalopeerd

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:40

goed zo chalinka.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:43

mijn angst voor galop met moeders paard ook overwonnen :)

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 14:53

Super Chalinka echt +:)+

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:38

Heeft iemand nog iets van Bari gehoord?

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 18:46

Zo het is wel even geleden dat ik hier geweest ben maar zo te zien is dit een gezellig kletstopic geworden zeg :D

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:42

hey hoe is het hier??? Ik durf ook nog niet te galoperen met mn friesje. Maar dat komt nog wel. Hoop ik dan kan ik weer wedstrijdjes gaan rijden

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 21:26

@ Amanda Ik heb dagelijks contact met haar. Ze is veel aan het oefenen voor HNTH
Ze is nu ook gevraagt voor een demo gaaf he

Stuur d'r even een pbtje zal ze leuk vinden

Claudia78

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 23:43

kleinelinda schreef:
hey hoe is het hier??? Ik durf ook nog niet te galoperen met mn friesje. Maar dat komt nog wel. Hoop ik dan kan ik weer wedstrijdjes gaan rijden

Ah, alles op zijn tijd ;) Het is nog een jong beestje toch?(heb stiekum even in je profiel gekeken)
Mijn Friese ruin is bijna 7 en die kan nu pas aan de longe wat galloperen.
Maar ik heb ook nog een Friese merrie gehad(r.i.p) dat was voor een Fries een natuur talentje kwa galop. Dat heb ik haar eigenlijk niet eens hoeven leren. :P (wat mis ik dat beestje zeg ....*zucht*....)

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 00:47

hier ben ik even. was ff van nawamooks op de hoogte gebracht dat er vraag was geweest waar ik ben...wel ik kreeg helemaal geen antwoorden meer in m mailbox, dat in dit topic een nieuwe antwoorden waren geplaatst, raar man. en moet je kijken, zijn we weer pagina's verder... :o sorry jongens, maar ik en idd erg druk zoals Nawamooks al zei. we zijn gevraagt voor demo's en we zijn zo druk aan het trainen, dat ik s avonds soms echt de fut uit heb. over enkele dagen kan ik ook vertellen waarom we deze dagen zo druk waren, om pcz te zijn maandag. nog even volhouden dus dames! ik kan er nu nog niets over kwijt, voor ik weet dat alles zo is gegaan als geplant. maandag de ontknoping dus ff afwachten...verder gaat het redelijk goed, behalve dus dat ik de fut uitheb. sommige dingen vragen even heel veel aandacht. dus niet boos zijn, ik denk wel aan jullie.

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:25

Spannend Bari!
Uiteraard niemand boos, veel plezier -en energie- met waar je mee bezig bent!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:27

ey amanda

thnks, morgen zal ik het bekendmaken hoe en wat. :D echt spannend want ik doe het zowat in m broek vandaag...jullie zullen morgen vast wel begrijpen waarom...ik hoop dat alles goed gaat met iedereen!hier dus een boel spanning en veel nieuwe dingen die gebeuren...

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:49

Oeh bar je maakt me nieuwsgierig. En natuurlijk zijn we niet boos dat je even geen tijd hebt.

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 09:53

nog ff geduld tot morgen! :D :+

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 11:50

ik ben al eerder naar huis gekomen (verplicht time out thuis) maarja gister dus al naar mijn paardje gegaan. en gereden. ging hardstikke goed ik kon alleen niet lichtrijden maar hij was super braaf ree er zo mee weg en met het been waar ik geen kracht in heb enzz daar gebruikte ik mijn zweepje als been ik kon zo wijken en travers weg rijden. geweldig. vandaag doe ik een klein rondje met hem buiten het is nu zulk mooi weer.. vanavond moet ik weer terug naar de kliniek dus zie ik hem mischien weer een tijdje niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:50

vandaag mamas paard opgezadelt, wat in de piste en dan buiten, alleen, een beetje op een priveweggetje gaan stappen met hem, naar de drukke baan gewandelt, alles goed gegaan

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:53

Bari, ik vind het echt super wat je doet! En natuurlijk zijn wij niet boos :D

Nou meiden, vandaag nog even gereden, deze week word het verder sowieso niets meer.. morgen operatie, en bah, wat heb ik veel zenuwen!!

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 16:54

Sterkte morgen!

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:01

@ Madeira dankje wel hoor morgen komt de ontknoping

@ amanda dankje wel, kan ik gebruiken want ik ben stikzenuwachtig

mijn paard vandaag getraind en gewassen, althans alleen de benen gewassen en de rest met borstel en doek gedaan, ivm de kou en regen, wil m niet ziek hebben he

en nu lekker realaxen denk ik, leuk zo te lezen dat het best goed met iedereen gaat hier. ik weet ik ben op dat moment weinig aanwezig maar dat heeft een redenen en morgen ga ik het ook zeer zeker aan jullie vertellen, jullie zijn een van de eersten dan die het horen hier. morgen middag... :o

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:33

@ Bari we horen het morgen wel hoe het gegaan is ;)

Zaterdag ga ik weer naar m'n paardjes toe YES. Hopelijk is het droog, maar daar ga ik wel vanuit.
Heb ze zo gemist

Bari

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-09 13:18

zo dames hier

nu kan ik het zeggen, vandaag was hart v nederland bij mij voor opnames ivm de holland's next top horse. we komen vanavond in de nieuws van half elf zeiden ze maar wie wel wil kijken en op safe wil gaan dan kijk maar ook ff om zeven uur. ik hoor het wel, maar eh...hou het netjes haha want ik sta altijd vreselijk op fotos etc