Relien, welkom!
Linda, leuke topic zeg
Ben klaarwakker, net galstenen aanval dingens gehad. Gelukkig maandag operatie, eindelijk van die rot aanvallen af!
Vandaag privéles gehad (nouja, 13 maart dus
) ging echt super goed. 3 rondjes linksom en rechtsom gegalopeerd. Vertrouwen groeit erg tussen ons. Mijn instructrice zei ook dat het goed ging, zij is erg eerlijk dus was er wel heel erg blij mee om het te horen
Natuurlijk ben ik ook heel trots op mijn hafje. Verder, ik kan dus zondag nog rijden en dan moet ik wachten totdat ik helemaal genezen ben (ook dus de buikwondjes) dus zo'n ''afsluiting'' is wel prettig

Het is nog een jong beestje toch?(heb stiekum even in je profiel gekeken)
sorry jongens, maar ik en idd erg druk zoals Nawamooks al zei. we zijn gevraagt voor demo's en we zijn zo druk aan het trainen, dat ik s avonds soms echt de fut uit heb. over enkele dagen kan ik ook vertellen waarom we deze dagen zo druk waren, om pcz te zijn maandag. nog even volhouden dus dames! ik kan er nu nog niets over kwijt, voor ik weet dat alles zo is gegaan als geplant. maandag de ontknoping dus ff afwachten...verder gaat het redelijk goed, behalve dus dat ik de fut uitheb. sommige dingen vragen even heel veel aandacht. dus niet boos zijn, ik denk wel aan jullie.