Wie rijd er hier met een beperking?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 15:52

Ik heb nu al 3 keer het topic terug gebladerd maar kan dus echt de posting NIET vinden van diegene "zonder benen' waarop gereageerd wordt. Is die posting verwijderd soms?

@ Nawamooks... Ik heb het een beetje gemist: waarvan ga je een tattoo laten zetten?

appiesjappie

Re: Wie rijd er hier met een beperking?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:31

ik heb geen idee heb niets gezien.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:34

ik denk dat alles van die persoon verwijderd is. Ik heb haar post wel zien staan, en vond het een beetje vreemd berichtje, dus gluurde ik in haar profiel. Nou, alle berichten gepost door die persoon sloegen kant nog wal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:48

Sparky10 schreef:
lammie2701 schreef:
het is gewoon ZIEK dat bepaalde mensen zulk gedrag vertonen...je gaat toch geen beperkingen verzinnen als je ze niet hebt?...

hmm had je ook kunnen weten , want als de dokters niet weten wat ze heeft , gaan ze ook niet opereren haha , waar moeten ze dan opereren ?
Raar wief is het !
lammie2701 schreef:
nee dat bedoel ik ook, ik bedoel dan ook dat je wel ziek in je hoofd moet zijn om een beprking te gaan verzinnen...snap je?

Gaat dit over mij?

Als dat zo is. Ik verzin het niet :n Waarom ze mij zowieso gaan opereren, is omdat ik een harde knobbel in mijn knie heb, en die willen ze dus weg halen. Dit omdat ik gezegt heb dat die knobbel in verband met mijn klachten staat. En ik die twee jaar terug nog niet had, en in mijn andere knie het ook niet heb zitten. :)

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 19:53

@ Zilfstar Ik ga een tattoo zetten van m'n yorkie
Die heeft veel overleeft en mijn grote steun geweest. Was echt m'n maatje.

Ze heeft me vanaf het begin van m'n ziekte geholpen met kleine dingen.
Waar ik was was zij erbij hihihi Zelfs met Fernando kopen was ze erbij.
Laika is vernoemd naar de eerste hond die naar de maan ging.
Het was een hondje waarvan die dierenartsen zeiden die haalt haar 1ste jaar niet.
Ze was een hyperallergische hond, Ze had Ph.atella luxatie waar ze 7x aan geholpen is. Ze heeft melkkliertumoren gehad., Cystes bij haar weg laten halen. Epilepsie enz... halvewege haar 14de jaar kreegt ze vaak toevallen en problemen met haar nieren.
Is ze nog gespoelt en in maart ging ze zo hard achteruit tijden vakantie, Had haar gevraagt het nog even vol te houden en dat deed ze, we zijn op de terugweg gelijk naar de DA zijn gegaan.
Ze liet bijna alles al lopen en viel meerdere malen weg.
Bij de DA hebben ze de 1ste spuitje gegeven en dat was genoeg
Ze is net geen 15 jaar geworden

14 maart is het een jaar geleden en nog doet het zeer.
Het was mijn stoere wijfie en ze verdient om op m'n schouderblad te komen. Zo'n sterke klein hondje die dacht dat ze net zo groot was als de andere honden. 2 van m'n katten groot gebracht. Zo oud dat ze was was ze nog de baas over de 2 Pyreneese Berghonden.

Heb meerdere tattoo's hoor allemaal met een verhaal.
Maar die plek heb ik 15 a 16 jaar vrij gehouden.

Zie m'n profiel voor foto's

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:00

Astridje, gaat niet over jouw. ;)
Er was hier een persoon op bokt die erg rare berichten postte, die is zo te zien al verwijderd

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 20:04

@hiphopje, ik kreeg dat idd ook al via pb te horen. Ik snap niet dat mensen een beperking durven te verzinnen :n Ikzelf heb maar een hele kleine beperking, waar in principe prima mee om is te gaan. Maar om zo iets ergs te verzinnen :n Verschikkelijk..

@Nawamooks: Wat een mooie gedachte zeg. en wat een verschikkelijk verhaal.. Hondje heeft dus veel meegemaakt :(:)
Echt heel mooi dat je dat voor je hondje doet!

Ik wil ook al heel lang een tattoo van de naam van mijn paard op mijn pols/onderarm. Maar ik mag het niet van mijn ouders, en ik ben bang dat het vreselijk zeer doet.. Maar óóit zal die er komen :)

Ik ben er vandoor, ik moet naar mijn werk :) :wave:

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 21:53

Heey meiden, ik word maandag geopereerd..

Sparky, ik heb een super mooie paarse sjabrak gekocht (14,95 bij de Hypo) was zo mooi kon hem niet laten liggen, zo'n mooie knalkleur! Hopelijk vind je het niet erg, was eigenlijk vergeten dat ik eventueel van jouw mocht kopen :oo maar misschien anders op bokt zetten?

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-09 22:04

edit

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 08:24

hey mensen
hoe is het hier verder. Ik ga zo weer naar mn werk maar kom denk ik vanavond nog wel even kijken hier. Maar ik heb vanavond ook nog priveles dus moet nog ff kijken.

Groetjes

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:15

@ Astrid Ik moet je 1 ding of 2 dingen zeggen. Niet kwaad bedoeld.
Je moet er echt 100% achterstaan en namen daar krijg je echt spijt van.
Ken zoveel mensen die een tattoo hebben gezet met een naam en later hebben ze hem niet meer omdat ze er spijt van kregen.

Ik heb in feite ook geen namen alleen Fish, maar dan verwerkt.
Fish is mijn favorietste zanger met hele goede teksten.
Het is eigenlijk een nickname van hem en die naam heeft was met mij.
Ik ben gek op water, ben waterman/vrouw hihihihi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 09:47

Nawamooks schreef:
@ Astrid Ik moet je 1 ding of 2 dingen zeggen. Niet kwaad bedoeld.
Je moet er echt 100% achterstaan en namen daar krijg je echt spijt van.
Ken zoveel mensen die een tattoo hebben gezet met een naam en later hebben ze hem niet meer omdat ze er spijt van kregen.

Ik heb in feite ook geen namen alleen Fish, maar dan verwerkt.
Fish is mijn favorietste zanger met hele goede teksten.
Het is eigenlijk een nickname van hem en die naam heeft was met mij.
Ik ben gek op water, ben waterman/vrouw hihihihi.

Ik weet het :j Daarom heb ik hem inderdaad ook nog niet laten zetten.
Maar als ik hem zet, dan doe ik het in latijns of een andere mooie taal. Dat ook niemand weet wat er staat. Of bijvoorbeel chinees ofzo.
Ik wil zowieso pas na mijn twintigste het doen. Dan heb ik tijd genoeg om na te denken :D
Ik wil het wel al drie jaar. Maar zoals iedereen zegt, nu zit ik in de puberteit (Zoals ze dat noemen :') ). En het kan goed zijn dat je het daarna niet meer leuk vind. Dus ik wil zowieso nog een aantal jaartjes wachten :j

Van welke band is Fish dan? Het zegt mij niks?
Dat is inderdaad wel mooi! Als iemand je vraagt waarom je dat hebt, kun je altijd nog zeggen, ik ben waterman/vrouw :))

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:32

@ Nawamooks. Idd mooie gedachte zo ja. Ik had ook zo'n superhond (al was ik 15 toen ik hem kreeg) een Duitse herder. Echt mijn maatje. Is 12 geworden. En heeft mij van puberteit naar volwassene geholpen.

Tja ben zelf niet zo van de tattoo's maar dat komt door mijn schrik voor naalden... (zegt een DA assistente ;) )

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 10:43

ik ben in middels ook gehandicapt mischien maar tijdelijk maar mischien ook niet.. ik heb conversie. dat betekend dat er door psychiatrische problemen bepaalde dingen in mijn hersenen geblokkert worden waar door dus sommige lichaams delen niet meer werken zo kan ik niet meer zelf plassen heb ik soms trekkingen in mijn rechter arm. heb in rechter arm en been kracht verlies. zit nu in een rolstoel omdat ik in mijn rechterbeen te weinig kracht heb en door mijn enkel zak.
ik heb sinds die tijd nog niet gereden en vind het eigenlijk ook heel eng omdat mijn pony erg druk is.. zondag ga ik mischien een middagje naar huis (zit nu in psychiatrisch centrum) en dan ga ik toch naar me pony maar ik weet niet of ik ga rijden.licht rijden zal zowie zo einden verhaal zijn.

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 12:41

@ Astrid Fish is de oude zaqnger van marillion, maar dat is denk ik voor jou tijd hihihi
Nu is hij solo verder gegaan
dit is met Marillion 1 van de bekenste nummer

http://www.youtube.com/watch?v=60XzL_lMgZU

Dit is een van z'n solo

http://www.youtube.com/watch?v=agWDIZ2a2g0

Van deze cd heb ik m'n tattoo

Afbeelding

Mijn tattoo's hebben allemaal een verhaal achter zitten
Dit verhaal.
De cd heet 13th star mijn vriend Herman en ik hebben 16 jaar geleden op vrijdag de 13de wat gekregen.
Deze foto is gemaakt toen ik hem net had gezet

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 13:55

Welkom relien bij ons clubje

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:40

Dankje..

wat denken jullie.. ik mag zondag een middagje naar huis zal ik gaan proberen te rijden of toch niet.. ik vind het aan de ene kant wel eng maar aan de andere kant is mijn pony mischien wel hardstikke lief..

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:41

welkom Relien,

spannend dat je een dagje naar huis mag. Kun je niet iemand meenemen die je pony vasthoud en dan gewoon lekker een rondje stappen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-09 19:42

ik heb vandaag helemaal zelf (zonder begeleiding) mogen rijden, ook alles zelf moeten doen, was wel mijn nichtje ook aan het rijden in de piste, alles ging wel goed

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 09:44

@ Relien Spannend hoor . Ik weet zeker dat het goed komt.

@ Chalinka Super meid dat het zo goed ging

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 16:43

Hoi allemaal!
Wat gaan we hard!
Ben vandaag weer voor t 1st n halve dag wezen werken. Ben kapot...maar blij dat ik weer wat heb gedaan. Morgen weer half dagje.
Ben ondertussen ook bezig met mn 2e ab-kuur, bronchitis, uch, lekker hoor hoesten met erge hoofdpijn...

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:23

Jeetje Amanda Het is geen pretje nee hoesten met hoofdpijn.

Beterschap meis en hopelijk gaat het morgen beter.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:11

Gister weer naar de pony geweest. Hij heeft nu bij zijn stal een grote zandbak liggen waar ook in gereden kan worden. Dat wilde Stefan best proberen. Na het longeren dus wel even de longe zo gespannen dat meneer niet rechtstreeks zijn stal in zou rennen. Je moet dat kind toch op zijn minst de kans geven normaal te rijden. Dus met zadel flink wat rondgestapt. OK het zand lag er nog niet, dus het was een flinke modderplek en 2 heuvels en de rest was droog. Maar even flink door de blubber stappen en heuvel op en af is niet slecht voor de pony zijn conditie (heeft hij dus echt nog niet) en is ook niet verkeerd voor Stefan zijn zit. Sando dook 1 keer dus wel onder de lijn door en zwiepte Stefan daardoor eraf. Maar hij wilde er wel weer op. Toen hij eigenlijk klaar was voor zichzelf heb ik hem nog overgehaald zonder zadel te rijden. Zonder zadel heeft altijd een goed ontspannend effect op Stefan. Hij is toen zelf afgestapt. Nou ja, meer op de grond gekomen. Maar ik heb hem geprezen voor het feit dat ie zelf probeerde af te stappen. Hij moet alleen nog leren op zijn voeten te landen ipv op zijn billen. :Y)

Oja Gister een felroze rijbroek voor dochterlief binnen gekregen, een nieuwe grijze rijbroek voor mezelf (je moet jezelf soms kietelen. Dus ook al rij ik nu niet... en hij was in de uitverkoop bij die webwinkel). Heb nu ook zo'n mini hoofdstel aan mijn binnenspiegel hangen (Sinds ik een eigen auto heb wilde ik dat altijd al. En dat is dus zo'n 10 jaar nu). Voor Stefan een mooie grijze voorjaarsrijjas gekocht en het boek Ja Leuk leren ponyrijden. hij wil er nu al een spreekbeurt over houden terwijl hij qua lezen AVI 1 nog niet eens gehaald heeft.

appiesjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 20:52

Nawamooks

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 21:57

@ Zilfstar Wat geweldig dat stefan er weer opklom na z'n val. Natturlijk ook dat hij er zelf van af wilden stappen, echt super
Heuvel op en af is natuurlijk een hele goeie oefening voor stefan. Voor ons is het soms al moeilijk om de evenwicht te bewaren. +:)+

Elkaar verwennen is natuurlijk altijd leuk en jij heb eindelijk een hoofdstel aan je binnenspiegel hangen :D

@ Linda wat leuk joh alles op een rij als klein meisje tot nu.
Trotse eigenaar van een Fries hihihi je droom echt top