Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikenindi schreef:
ikenindi schreef:niet zo. ik moet morgen naar ziekenhuis, en indi is vandaag weer onderuit gegaan.
Ineke2 schreef:Jeetje, toch niet weer met iemand erop?
ikenindi schreef:niet zo. ik moet morgen naar ziekenhuis, en indi is vandaag weer onderuit gegaan.
ikenindi schreef:Ineke2 schreef:Jeetje, toch niet weer met iemand erop?
nee,ben je gek! er gaat voorlopig niemand op! eerst bloeduitslag maandag afwachten, en de osteo en fysio ook eerst nog hun werk laten doen.
hiphopje schreef:gisteravond een bosrit gemaakt van 2 uur. we waren met zijn achten, 6 ruiters en 2 begeleiders. ik hoef al niet meer te vragen of iemand even de elastieken om de beugels wil doen, ze kennen me al![]()
het was heeeeeeeeeeeerlijk, een lekker ontspannen avondritje, met een flink stuk galop erin, veel gestapt en gekletst en van de natuur genoten. mijn hoofd was helemaal leeg. man, dit is de ultieme ontstressmethode![]()
daarna nog lekker even naborrelen in de kantine, hihi hoort erbij natuurlijk.
volgende keer neem ik mijn dochter mee, ze rijd nog niet zo heel lang, maar dit kan ze best aan.
mijn dochtertje heeft zich trouwens opgegeven als vaste vrijwilligster bij het begeleiden van gehandicapten. ze vind het heel erg leuk om te doen.
ik ga nog even nagenieten.........
ladypaard schreef:hoe is t nu??
RCHLLKE schreef:Vandaag naar NK aangepast sporten geweest, echt super!
RCHLLKE schreef:Jazeker. Was jij er ook? Ik was mee als groom/fotograaf
.
RCHLLKE schreef:en wat is je site danKomen zo op m'n site, of vanavond. Doet me neefje nl.
Ze komen ook op http://www.stable-enable.nl te staan.