Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) , dan kom ik bijna niet meer van de pony af gelukkig helpt mijn man mij overal mee en ook van de pony af .
Esther_r20 schreef:Ik ken de inspuitingen niet. Heb zelf op mijn 16de voor de operatie gekozen.
Wat doen de spuiten, alleen pijnbestrijding of ook meer? En is er geen kans dat je scoliose ongemerkt erger wordt met alle gevolgen van dien? Ik ben erg benieuwd
Esther_r20 schreef:Ah oké. Ik begrijp hem
misschien een kleine troost voor de toekomst. De operatie heeft mij heel veel goeds gebracht. Op het moment niet natuurlijk, maar achteraf! Ik zit beter i elkaar dan daarvoor
met 7-ens / 8-ens op houding en zit. Ik kon mezelf aardig recht zetten ook al was dat niet altijd even comfortabel.
Mijn rug is een stuk rechter geworden en ik heb een subtiele lange litteken op mijn rug
En het belangrijkste, nu mijn rug weer goed getraind is, heb ik er echt nooit meer last van.
mochten er vragen zijn, dan hoor ik het! Ik ben in Nijmegen geopereerd trouwens
Die brace had werkelijk geen functie. Ik heb hem gelukkig maar twee weken gedragen, maar wat een onding
Net als Esther zegt, het belemmerd enorm. Ik zal ook beslist voor een operatie kiezen, wat heb ik daar een profijt van gehad. Maar wie weet werkt een brace bij sommige mensen erg goed. Ik heb geen idee