Tja, zo te zien moet ik gewoon bijna ALLE rassen in de gaten houden
Jullie hebben natuurlijk gelijk, niet zozeer letten op het ras en op zoek gaan naar een paardje met het juiste karakter... gelukkig heb ik nog wel even de tijd, want eerder dan volgend voorjaar wordt het toch niet! Natuurlijk wil het oog ook wat en ga ik wel kiezen voor een ras dat ik ook mooi vind en dan kom ik toch wss uit bij een koudbloed! En ik ben ook meer een pony-mens dan een paarden-mens.... begin wel steeds meer te voelen voor een tinker!
En haflingers heb ik ook altijd een warm hart voor gevoeld!Ga trouwens zeker ook nog eerst een keer bij mijn nichtje langs, die 2 ijslanders heeft, zodat ik daar wat meer over te weten kan komen en een keertje uit proberen! (Ze trekken me in eerste instantie niet echt aan, maar het zou maar zo kunnen dat je omslaat en verliefd wordt HIHI).
In ieder geval zal ik wel laten weten als het zover is, wat het geworden is!
en de gangen van een Fries zijn ook geen aanrader voor de TS
en heb last van fibromyalgie (pijn aan pezen, banden en spieren en snel moe) maar zou dit echt ontzettend graag willen!
en verder gewoon lekker tutten en met de kinderen ermee bezig zijn. Ik heb een zoon van 7 (die het wel leuk vindt) en een dochter van 5 jaar (die absoluut stapel is van paarden) die dan ook (onder begeleiding natuurlijk) op de pony zouden willen/kunnen rijden.