Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
brudoe schreef:Autistische kinderen kunnen ook via Talent gaan paardrijden.
In sittard ligt ook nog een manege waar het kan maar dat is weer een stukje uit de buurt..
Sander_ schreef:Amanda, die manege in Sittard, daar heb ik een tijdje als vrijwilliger rondgelopen, dus daar kun je me alles over vragen.
Echt een gezellige boel daar en wordt er goed met paarden en kinderen/mensen omgegaan. Volgens mij zijn er in deze omgeving weinig gehandicaptenmaneges, want veel klanten kwamen uit Landgraaf en verder, dus in die regionen zal er geen zijn misschien.
Amanda__ schreef:brudoe schreef:Autistische kinderen kunnen ook via Talent gaan paardrijden.
In sittard ligt ook nog een manege waar het kan maar dat is weer een stukje uit de buurt..
weet je waar, of hoe de manege heet?
brudoe schreef:
no0t schreef:autistisch betekend dat je grapjes sireus neemt, en eigelijk alles sireus opvat.
Ik denk dat ze dat jongetje goede uitleg krijgt. en met de lessen mee rijd waar iemand zoals ik ook gewoon mee rijd in groepslessen, dat gewoon kan.
Of privé les, ook geen gezeur van andere kinderendie raar gaan doen.
Klijntjuh schreef:no0t schreef:autistisch betekend dat je grapjes sireus neemt, en eigelijk alles sireus opvat.
Ik denk dat ze dat jongetje goede uitleg krijgt. en met de lessen mee rijd waar iemand zoals ik ook gewoon mee rijd in groepslessen, dat gewoon kan.
Of privé les, ook geen gezeur van andere kinderendie raar gaan doen.
Ben ik het absoluut niet met je eens.
Je hebt wel verschillende vormen van autisme, maar jouw uitleg is wel erg kort door de bocht.
Een autistisch kind is erg 'afgesloten' van de mensen om zich heen, en begrijpt niet alleen grapjes niet, maar soms veel meer dingen niet, of is soms zelfs nieteens aanspreekbaar. Zo'n kind moet je het niet aan doen tussen een groep kinderen te zetten die daar niet mee om weten te gaan.