met mijn eigen zadel(boomloos) heb ik nergens last van. zou het paard dan meer last hebben van mij met boomloos?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

dokter, kunt u even naar mijn kont kijken?
, geen drukkende kleding, zo min mogelijk naadjes en ademde kleding!

ik rijd inde les gewoon met rijbroek. zit toch goed zou ik denken?
vaak kom je met ervaring ook heel ver, kan me voorstellen dat je van alles probeert

voor in mijn rolstoel krijg ik idd ook speciale decubitus kussens ofzo... wammesje schreef:het komt door een slechte doorbloeding, schapenvacht helpt wel ,maar dat moet je er met je blote kont op zitten![]()
dat doe je ook niet zo snel! vordat ik zelf afgekeurd werd, zat ik in de verpleging.
Wij wreven de mensen met decubitus=doorligplekken in met zinkzalf![]()
Zorg voor een betere doorbloeding, wisselbaden/douches ,en inwrijven, er waren mensen die na een dag al last hebben, en mensen na een hele lange tijd van bedlegerigheid pas, geen drukkende kleding, zo min mogelijk naadjes en ademde kleding!
sterkte

Maar dat voelt wel errug smerig aan, dus weet niet of dat de oplossing is

Maar dat gelpad voor op het zadel vond ik echt ideaal. Je hebt wat eenvoudigere van Alfa rond de 50,00 maar die worden wel snel erg zweterig. Ik heb zelf die van Indra, daar zit nog een extra laag stof op zodat je niet zo in het zadel gaat glijden. ikenindi schreef:kheb nu maar vaseline op de korsten gesmeerd. weet ook nie zo goed, en geen zin om t te vragen aan n artsdokter, kunt u even naar mijn kont kijken?