Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Het springt zo in het oog, ook als er niets aan de hand is... Maar de armband zie ik bijvoorbeeld wel zitten 
Had ik deze aanval op de snelweg in de auto gehad, dan was ik verder van huis geweest.

Heb verder ook niet zon bandje met gegevens om ofzo.
) makkelijk vindbaar op zak heb. Ik had ook zo'n epilepsiekaartje waarop staat wat mensen moeten doen, maar dat had ik beter kunnen plastificeren, is nu een onleesbaar vodje geworden
. Zo'n SOS-hangertje ga ik misschien toch nog wel halen, al is het maar alleen voor tijdens het paardrijden of voor als ik onderweg ben van huis-werk-huis, lijkt me toch verstandig als ik die post van Teuntje zo lees.
), maar dat is idd niet erg handig mee te nemen, en mensen moeten maar net weten wat ze er mee moeten doen. Tot nu toe ben ik altijd zelf uit een aanval gekomen, nou ja, die drie keer dan, en verder waren het voornamelijk absences in de zin zoals jij die had tijdens het paardrijden. Alleen heb ik ze nooit gehad terwijl ik echt actief was zoals bij het paardrijden of in de auto/op de scooter, maar wel onder douche, aan mijn bureau, in de keuken. Met die pillen zijn ze sowieso weg.