Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Dat is niet waar er zijn genoeg mensen die een ORUN cursus hebben gedaan en niet bij een manege les geven. Ik zou eigenlijk zelf eerder zoeken naar iemand die fysiotherapie/bewegingswetenschappen o.i.d. (die kunnen misschien beter inschatten wat je dochter fysiek aankan) heeft gedaan en een passie voor paarden heeft (liefst ook met papiertje, maar voor 6 jarige is leuk belangrijker dan perfecte rijles).
Evelijn schreef:Dat is niet waar er zijn genoeg mensen die een ORUN cursus hebben gedaan en niet bij een manege les geven. Ik zou eigenlijk zelf eerder zoeken naar iemand die fysiotherapie/bewegingswetenschappen o.i.d. (die kunnen misschien beter inschatten wat je dochter fysiek aankan) heeft gedaan en een passie voor paarden heeft (liefst ook met papiertje, maar voor 6 jarige is leuk belangrijker dan perfecte rijles).
blondje053 schreef:http://www.manegedeboerskotten.nl
dat is een gehandicapten manege waar mijn zusjes en ik een jaar hebben meegelopen. Het ligt bij jullie te ver vandaan. Maar misschien kun je contact met ze opzoeken en misschien weten zij wel iets. Wij hadden daar lessen voor mensen met allerlei verschillende handicaps. EN er waren verschillende levels.Zodat ze ook konden groeien in hun rijden. De onderlinge wedstrijden waren altijd erg gezellig. Ik hoop dat zij je misschien verder kunnen helpen.
in ieder geval heel veel succes