Ik moet het even kwijt hoor! Even wat voorgeschiedenis, ik heb anderhalf jaar geleden met been verbrijzeld doordat ik van mijn paard was gevallen. Vorige week heb ik groen licht gekregen van mijn fysiotherapeut om te gaan proberen te paardrijden.
En vanmiddag was het zover! Ik kwam redelijk makkelijk op mijn paard en heb lekker een kwartiertje gestapt. Nog niet de hele bak rond gescheurd, maar dat komt vanzelf! Lekker nog even buiten uitgestapt en toen was ik alweer klaar! Maar wat was het heerlijk om weer eens op een paardenrug te zitten....
Nog niet, maar 15 minuten stappen is natuurlijk nog niet echt een belasting. Ik hoop van de week een keer te gaan draven, want ik denk dat dat de grootste belasting zal geven.
ik heb vorig jaar mijn elleboog op 3 plaatsen gebroken. Kon na 6 maanden weer rijden. Kamp nu nog steeds met angst. Het gaat wel steeds beter maar ben als de dood om te vallen. Heb jij daar geen last van???
marijtje1978
Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-10 13:46
Best wel angst om te vallen, maar ik vertrouw mijn paard wel compleet. Hij zal mij nooit er expres afgooien, alleen af en toe wat zenuwachtig en wegschieten. Maar ik hoop dat ik vrijdag ga draven en misschien galopperen en dat ik het dan steeds meer "normaal" ga vinden.
Gisteren een half uurtje gereden en dus ook het draven en galopperen uitgeprobeerd! Het ging eigenlijk best goed, al ging mijn ene been alle kanten op behalve de juiste kant. Nu wel een beetje spierpijn.....
Sanne25
Geplaatst: 17-08-10 17:29
Ach die spierpijn is het helemaal dubbel en dwars waard Knap hoor ik wens je veel rijplezier!
Gisteren de eerste les weer gehad en het ging eigenlijk best goed! Ik heb het het hele uur volgehouden, dus dat viel weer mee. Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik na het rijden wel last had van een dikke knie en vandaag is alles ook wat stijver! Maar morgen heb ik weer fysio, dus dan kan ik het er weer uitsporten....hahahaha
marjo26
Geplaatst: 30-08-10 18:15
Hoi Marijtje,
Knap hoor, dat je weer lekker aan het opbouwen bent! Veel plezier!!
Dat moet vast super hebben gevoeld ! Veel plezier en succes met paardrijden!
Simone1996
Geplaatst: 28-11-10 13:48
Dat moet toch heerlijk zijn geweest, na een lange tijd dan weer op een paardje te mogen zitten. Ik moet er niet aan denken om zo'n val te maken. Echt knap dat je het weer durft, en het vol houd.