Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Loiz schreef:Geen kracht in je armen? Hoe sleur je je nu dan op je trapje & paard?
Er bestaat wel een tillift, maar die zal wel fink duur zijn..
dan komen mijn benen toch nooit boven
Dat is ook niet goed voor mijn rug.
) liedje89 schreef:Er zijn vast wel mensen die instructie geven over vrijheidsdressuur en je eventueel kunnen helpen om het paard te leren liggen.
Katrollen systeem aan je trailer, zijn alle trailers daar stabiel genoeg voor? (vind het een beetje eng als je zo'n hoog smal ding topzwaar gaat maken)

rommulus schreef:misschien een idee om met hulp je paard te leren liggen
dan ga je van 160 naar een 60/70 cm
ik gok er op dat je een erg braaf paard hebt dus zal het makkelijker zijn
als jij met hulp je paard kan laten liggen zodat jij via de rug kant kan gaan opstappen kun jij erg dicht bij komen met je stoel
denk er dan wel om dat je je beugel op steekt aan de kant dat ie gaat liggen
dit kan ook met het afstappen
)
Eventueel zou je een inklapbaar bruggetje kunnen maken? Een die je helemaal kan uitklappen zodat je een brug krijgt. Je rijd erop en stapt op. 
doerakje schreef:Ik geloof inderdaad dat ik maar voor dat leren liggen ga! Dat lijkt me wel het meest handige. Ik zal morgen mijn veearts bellen om te vragen wat hij er van vind als mijn paard dan dagelijks 2 x door zijn benen moet.
Kan ik dan gewoon een advertentie praten bij commercieel om dat te vragen, of iemand wil helpen?