Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

marleen_usar schreef:Als het te lang duurt gaat mijn paard lopen,en ik moet aan de weg opstappen.Vanuit de wei zo de straat op is niks want dan zie ik niet of er een auto aan komt? En om nou met een trap aan de weg te gaan staan? Wat ik wel kan doen is opstappen naast de wei en iemand laten kijken of er iets aan komt,maar dan kan ik niet alleen gaan rijden.Mijn paard is nm erg voorwaarts en loopt zo de straat op.
marleen_usar schreef:Ik moet na de wei door een heel smal stukje daar staat een schuur,dus ik stap liever daar na op.Maar ik wil zo graag weer alleen rijden en niet afhankelijk zijn van anderen.

(grapje
)
Moet nog ff door oefen, heb gelukkig nog tijd. 
marleen_usar schreef:Als het te lang duurt gaat mijn paard lopen,en ik moet aan de weg opstappen.
marleen_usar schreef:Mijn paard is nm erg voorwaarts en loopt zo de straat op.
Buiten gaan rijden met een paard dat uit zichzelf begint is misschien niet het slimste idee, al helemaal niet als je zelf niet helemaal fit bent, en dus ook niet zoveel reserve hebt (om in geval van nood je paard aan te pakken of een onverwachte beweging op te vangen.) aikon schreef:TS is een touwladertje aan het zadel niet iets?(grapje
)
...