Weet iemand hier wat we eraan kunnen doen en of er alternatieven zijn? Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Weet iemand hier wat we eraan kunnen doen en of er alternatieven zijn?
en anders moeten we maar een oplossing zoeken
hihi (nee hoor
welzijn van mn lief is ook belangrijk
)

). Ben wel allergisch voor graspollen en het paard zelf...
Bij hem werken de reguliere medicatie goed, bij mij werken ze niet meer (ondanks dat ik de zwaarste dosis heb en ben voorzien van oogdruppels, neusdruppels, tablet en een inhalator). Dus ik ga ook beginnen met de immuumtherapie, 3 tot 5 jaar lang prikken
Ik val onder het kopje 'hopeloos allergisch' dus dat traject is mijn laatste hoop...
We hebben hem nog niet laten testen, ik geloof dat vriendlief het ook wel een mooi excuus vind om niet telkens mee naar stal te hoeven
"Sorry schat, maar dan voel ik me weer zooo allergisch"
Maar uiteindelijk zal ie er toch aan moeten geloven hoor, want dat paard gaat er komen en elke dag ziek daar heeft ie vast geen zin in 
de allergoloog vond het maar onzin
)
LisaFaded schreef:Dat heeft mijn broer ook hij heeft hooikoorts. Misschien dat het dat ook kan zijn maar dat zou je moeten laten testen. Als hij hooikoorts heeft kan je honing van een boer in je buurt kopen het mag niet meer dan 20 km buiten je omgeving zijn anders helpt de honing niet. Heb zelf ook hooikoorts. Het kan zomaar helpen maar misschien is het een hele andere allergie.
want je hebt ook nog curley horse`s en die hebben een ander haar structuur en net als een labradoedel ( kruising van labrador en poedel )een vacht waar ( het schijnt) mensen niet allergiesch op reageren... en als je allergie hebt tegen hooi neem je compact gras van lucerne( google pavo ) mocht het niet baten.