joepie! ik kan waarschijnlijk vianen MEE ijsseloevers weer gaan paardrijden. erg blij mee. 1 probleem: mn vader is er wel een voorstander van omdat ik zo kan ontspannen . helaas is mn moeder tegen omdat ze bang is dat ik een toeval krijg aangezien ik een hele lichte vorm van epilepsie heb. maar ik kijk er erg naar uit en hoop dat het lukt!
Leuk man!! Probeer je moeder maar bij te praten! hihi Heel veel plezier!
ReLaFe
Geplaatst: 19-01-09 16:21
Hoi,
Ik hoop dat je mag gaan. Bij mij op stal stond vroeger ook een meisje met epilepsie. Weet dta zij 1 keer tijdens de les een aanval kreeg. Ze voelde het net aankomen en toen gebeurde het al. Ambulance erbij, maar het viel allemaal mee.
wat leuk ik heb zelf ook epilepsie en tot hiertoe geen problemen ondervonden met rijden. ik zorg er wel voor dat ik nooit alleen ben om te rijden/ opzadelen/ poetsen/...
fokker
Geplaatst: 24-01-09 13:19
Nou, hoop voor jou dat het doorgaat Heel veel succes met rijden
Laat je moeder meegaan zodat ze kan zien dat je er ontzettend veel plezier aan beleeft en ze zelf een oogje in het zeil kan houden. Misschien is ze dan iets opgeluchter.
Vroeger stond er ook een meisje bij mij op de manege met aanvallen (was geen epilepsie, maar ze viel gewoon af en toe weg). Wat je zag was dat haar pony daar op reageerde door gelijk te stoppen. Ze reed altijd in een les en de pony reageerde door in stap over te gaan en te stoppen, en vaak was de instructeur er dan al bij om haar op te vangen (ze zakte dan voorover op zijn hals). Misschien merkt een pony het al eerder op? Geen idee, maar het ging eigenlijk altijd goed. Ik wens je veel succes en plezier!
daanthom
Geplaatst: 19-02-09 16:02
geweldig voor je, als je moeder ziet hoeveel plezier het jou geeft zal ze zeker wel bijdraaien.