Wedstrijdruiters met een lichamelijke beperking

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-20 17:12

Nobel01 schreef:
Al weer even geleden dat er iets gepost is.
Maar ik mag mijn functie bij de KNHS bekend maken, en ik hoop dat ik voor de para ruiters iets kan doen , met name in Zuid Holland.

https://www.knhszuidholland.nl/s1-regio ... d-holland/

Wat goed dat je dit doet!
Kan je Noord-Holland er niet bij nemen? :D

Het is de tegenwind die de vlieger doet stijgen.

Als je nog een zadel zoekt, kijk dan hier:
klik

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 17:27

Myca schreef:
Nobel01 schreef:
Al weer even geleden dat er iets gepost is.
Maar ik mag mijn functie bij de KNHS bekend maken, en ik hoop dat ik voor de para ruiters iets kan doen , met name in Zuid Holland.

https://www.knhszuidholland.nl/s1-regio ... d-holland/

Wat goed dat je dit doet!
Kan je Noord-Holland er niet bij nemen? :D[/quote

Als dat ging, had ik het gedaan!
In noord Holland word ook niet zo heel veel georganiseerd. Degene van de overkoepelende KNHS heeft hier al drie jaar niets mee gedaan.
Ik hoop dat er voor andere regio’s ook meer aandacht aan geschonken gaat worden. Ook omdat er steeds meer mensen komen die met aanpassingen rijden.
Van de 55 ruiters bij mij op stal, hebben er al drie een classificatie pas. ]

Nieuwe crack: GRAFIET X BLANC RIVAGE
L2 + 21 / M1 + 14/ M2 + 6
Trots op mijn KANJER

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 17:50

Ik ga er van de week eens voor zitten. Ik snap dat de keuring buiten jou om gaat, maar ik heb niet eens een idee of het wel 'nut' heeft voor mij. Zelfs al zou de keuring dus wel wat aantonen, ik kan niet uit mijn hoofd rijden bijvoorbeeld en daar is niks tegen te doen, haha. Bij de lichamelijke klachten doe ik vaak dingen gewoon niet of ik neem het voor lief dat het niet goed genoeg is. :=

Maar ik ken wel aardig wat mensen en kan dan altijd eens gaan polsen hoe ze er tegenover staan. Op mijn stal zullen echte para wedstrijden lastig zijn met elke maand een dressuurwedstrijd en de bedoeling om ook springwedstrijden te gaan organiseren. Maar misschien is het op de grotere concoursen wel leuk om een rubriek erbij te doen, hoewel die ook altijd al vol zitten met normale basis.

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-20 18:00

MyWishMax schreef:
Ik ga er van de week eens voor zitten. Ik snap dat de keuring buiten jou om gaat, maar ik heb niet eens een idee of het wel 'nut' heeft voor mij. Zelfs al zou de keuring dus wel wat aantonen, ik kan niet uit mijn hoofd rijden bijvoorbeeld en daar is niks tegen te doen, haha. Bij de lichamelijke klachten doe ik vaak dingen gewoon niet of ik neem het voor lief dat het niet goed genoeg is. :=

Maar ik ken wel aardig wat mensen en kan dan altijd eens gaan polsen hoe ze er tegenover staan. Op mijn stal zullen echte para wedstrijden lastig zijn met elke maand een dressuurwedstrijd en de bedoeling om ook springwedstrijden te gaan organiseren. Maar misschien is het op de grotere concoursen wel leuk om een rubriek erbij te doen, hoewel die ook altijd al vol zitten met normale basis.

Dat mag altijd!
Mijn e-mail is parasport@knhszuidholland.nl, voor eventuele indeeën.

Nieuwe crack: GRAFIET X BLANC RIVAGE
L2 + 21 / M1 + 14/ M2 + 6
Trots op mijn KANJER