Nuut was erg rustig maar toen ik erop zat was dat eigenlijk vrij snel over, wat zorgde voor een stuiterend paard toen er een paar klasse II ruiters binnen kwamen toen ik voo rde start stond te wachten.

Maar we gingen van start!

Van te voren had ik besloten vooral mijn tempo aan te houden en niet het tempo wat Nuut in gedachte had. Daar hebben we nogal wat gedram, gestuiter en getrek van gekregen, maar het is wel gelukt en uiteindelijk ook een heel stuk relaxt kunnen rijden! Lekker met 2 anderen naar de p/a gestapt

Ik wilde rustig rijden maar vlak voor de P/A werd mij verteld dat ik bijna 15 km/u reed.. En toch hadden we een hartslag van 56!!

Onderweg heeft Nuut wat uit een plas staan drinken en voor de reset eigenlijk lekker gereden! Stuk gelopen weer naar de finish alleen op het einde kwam een klasse II ruiter voorbij, waardoor Nuut nogal opgefokt werd. Resulteerde in een hartslag van 68 en dus 10 minuten. Tsja ervaring of misschien gewoon de aard van het beestje. Maar daarna was de hartslag terug naar 56!
Ook bij de nakeuring was alles goed! En waren hartslag en ademhaling hetzelfde als voor de start! Thuis ging Nuut rennend de bak in en heeft ze lekker gegeten en gedronken! Al met al een fijne rit gereden! En ookal hadden we 10 minuten, toch nog 10.94 km/u gereden, en dat voor een rustig ritje.