Het begon vanochtend met een beetje ijs op de ruit maar een veelbelovend zonnetje. Aangekomen op het wedstrijd terrein bleek het op het erf al vol te staan maar we konden langs de kant ook goed parkeren.
Bij de voorkeuring had ze een hartslag van 40, helemaal fijn want de klapperende linten waren toch behoorlijk spannend. Bij het voordraven liep ze wat stijf en kort. Ik kreeg een B...
In het bos liep ze heerlijk, ze zweefde erover! Alleen op de harde ondergrond en keien liep ze kort...
Direct na het eerste groompunt kregen we een flinke hagelbui op ons kop. Heerlijk doorbaggeren. Daarna scheen het zonnetje weer heerlijk dus konden we weer opdrogen.
Op de p/a vergaten ze mijn vetkaart te vragen en net op het moment dat ik weer weg zou vroeg mijn man; 'moet je die kaart niet afgeven..?'.
Bleek dat ik ook nog een keer moest voordraven. Op zich goed maar weer kort op het harde. Mocht wel verder. HF 56
In het bos weer heerlijk gereden, ik wilde rustig aan doen maar ze liep zo licht en ruim dat ik eigenlijk niet gestapt heb tot het volgende groompunt. Ze had totaal geen moeite met de blubber en glijpartijen en ging er vrolijk doorheen.
Tot de finish lekker doorgereden, nog 1 hagelbui gekregen, er letterlijk doorgeen gegaloppeerd..had t snot voor mn kop haha. 2 km voor de finish gaan stappen, af en toe nog een dribbel. HF 52.
Bij de nakeuring weer een B. Toen ging het me ineens dagen..ik had dr maandag laten bekappen. Voor het eerst in 3 jaar door iemand anders. Te kort...
Maar gelukkig goedgekeurd! De route was de mooiste die ik ooit gereden heb, de bagger viel eigenlijk wel mee. Organisatie was ook goed, complimenten voor de eerste keer! Sommige vets waren duidelijker dan anderen..waarom ik een B kreeg was me de eerste keer niet duidelijk, de 2e keer werd het me rustig verteld wat ze dachten.
Lekker weertje (ik ben rechts)

[/
Was inderdaad af en toe wel érg lekker weer. *kuch.