We startte de 41 km.
het was een leuke en spannende dag, Zembla was een beetje opgefokt toen we daar aankwamen.. snuiven showen, hij had het duidelijk gemist. Ik had dit al verwacht maar stiekem hoopte ik dat hij zich zou gedragen.

Toen ik erop zat was zijn spanning eigenlijk verdwenen, hij liep lekker rustig tijdens het instappen. Toen de start. Daar werd meneer weer druk, na 10 km begon hij fijn te lopen! Eigenlijk begon toen heel de groep fijn te lopen.

Eenmaal in de vetgate aangekomen was Zembla helemaal niet druk, hij hield zich druk bezig met eten en wat drinken en keek totaal niet naar andere paarden om.
Daarna ronde twee, ging ook super hij liep fijn! Ontzettend fijn! bijna aan het einde werd hij weer druk, maar een paar km voor de finish werd hij weer rustig! Echt ao fijn gereden deze wedstrijd. Ik heb duidleijk gemerkt dat we aan alle minpuntjes goed gewerkt hadden de wedstrijd verliep zo anders als de laatste die ik met hem reed. Zo ontzettend blij mee.
Zembla heeft de wedstrijd goed uitgelopen met enkel A-tjes op de vetkaart voor de locomotie en een mooie vijfde plek al gingen we voor het goed uitrijden

Muurp en Mel en Alex bedankt voor de foto's!