Kootwijkerbroek was een succes en we behaalden een mooie 4e plek ! Ook natuurlijk een beetje dankzij Anouk
Dus op naar endurance Montferland voor de klasse 2 kort: 46km. Twee weken geleden nog getraind (33km) met een leuke groep en Ilva( organisator) en vriendin Bente als gids. Wat een super mooie omgeving en uitdagend terrein met de heuvels.
Het liep niet erg vlot met de inschrijvingen dus zijn Heidi en ik als een malle bezig geweest om de westrijd te promoten haha. Nou, dat is geloof ik wel gelukt !
Bloed zenuwachtig op locatie aangekomen en 1000 adem in en adem uits gehoord laughing hard Dushi was ook lekker wakker en het verbaasde mij dan ook niks dat haar hs hoger was dan normaal bij zowel de voor- en de nakeuring . Anouk , Iris , Michelle en Melissa stonden mij zo goed bij en ik werd weer helemaal vertroeteld en Dushi vond het af en toe maar niks dat gefrut.
Maar wat liep ze lekker ! De heuvels leken een makkie voor haar en de 2e ronde was ze zo fijn dat we lekker veel gegaloppeerd hebben. Haar hs daalde bij de GP's al snel onder de 100.
Aangekomen bij de finish kon ik na 4 minuten aanbieden met hs 58. Bij de prijsuitreiking hoorde ik mijn naam maar niet en Ilva riep het paarse monster op Yeahhhhhhhhh 1e geworden !!!!
Wat onwijs tof en wat hebben we genoten. Dus voor ons zeker volgend jaar weer naar endurance Montferland . Top organisatie , mooie omgeving en gezellige sfeer, dit smaakt naar meer ! !!

En de prijs is een weekendje weg met Dushi in MONTFERLAND!!!
Wat een mooie dag om nooit meer te vergeten

Hoefjes van Dushi

Trots op mijn knappe meis