Dushi 1e bij endurance Montferland , een TOP wedstrijd!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Aileen_Noël

Dushi 1e bij endurance Montferland , een TOP wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 13:12

Dushi is 3 weken mee geweest op vakantie naar Hongarije en dat was natuurlijk hartstikke leuk, maar ook een super zware reis voor haar. Daarom twijfelde ik enorm of ik er goed aan deed Kootwijkerbroek te starten met haar, maar de trainingen gingen lekker en ik zou samen met Anouk ( klasse 4 startgerechtigd en vriendinnetje) rijden, dus toch maar ingeschreven. Dushi bleek een selenium tekort te hebben en waarschijnlijk ben ik daardoor 2 keer afgekeurd hiervoor.
Kootwijkerbroek was een succes en we behaalden een mooie 4e plek ! Ook natuurlijk een beetje dankzij Anouk :P

Dus op naar endurance Montferland voor de klasse 2 kort: 46km. Twee weken geleden nog getraind (33km) met een leuke groep en Ilva( organisator) en vriendin Bente als gids. Wat een super mooie omgeving en uitdagend terrein met de heuvels.
Het liep niet erg vlot met de inschrijvingen dus zijn Heidi en ik als een malle bezig geweest om de westrijd te promoten haha. Nou, dat is geloof ik wel gelukt !

Bloed zenuwachtig op locatie aangekomen en 1000 adem in en adem uits gehoord laughing hard Dushi was ook lekker wakker en het verbaasde mij dan ook niks dat haar hs hoger was dan normaal bij zowel de voor- en de nakeuring . Anouk , Iris , Michelle en Melissa stonden mij zo goed bij en ik werd weer helemaal vertroeteld en Dushi vond het af en toe maar niks dat gefrut.
Maar wat liep ze lekker ! De heuvels leken een makkie voor haar en de 2e ronde was ze zo fijn dat we lekker veel gegaloppeerd hebben. Haar hs daalde bij de GP's al snel onder de 100.
Aangekomen bij de finish kon ik na 4 minuten aanbieden met hs 58. Bij de prijsuitreiking hoorde ik mijn naam maar niet en Ilva riep het paarse monster op Yeahhhhhhhhh 1e geworden !!!!
Wat onwijs tof en wat hebben we genoten. Dus voor ons zeker volgend jaar weer naar endurance Montferland . Top organisatie , mooie omgeving en gezellige sfeer, dit smaakt naar meer ! !!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En de prijs is een weekendje weg met Dushi in MONTFERLAND!!! +:)+ *\o/* *\o/* *\o/*

Wat een mooie dag om nooit meer te vergeten ;-)

Hoefjes van Dushi :D Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Trots op mijn knappe meis <3 <3 <3 <3 Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Aileen_Noël op 08-09-14 13:26, in het totaal 5 keer bewerkt

joyceberends

Re: Dushi 1e bij endurance Montferland , een TOP wedstrijd!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:16

Gefeliciteerd!
Jullie waren samen aan het genieten zo te zien!

Pandameisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:23

wat leuk :D

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:41

Nogmaals gefeliciteerd! :)

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 13:53

*\o/* *\o/* *\o/* hier ook gefeliciteerd _/-\o_

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 14:17

Je hebt het weer gewoon verdiend. Je hebt er hard voor gewerkt. Allemaal zelf gedaan. Je mag trots zijn op jezelf hoor. Je hebt een superleuk paardje die voor je wil werken. Gefeliciteerd hoor.

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 16:17

Misty12 schreef:
Je hebt het weer gewoon verdiend. Je hebt er hard voor gewerkt. Allemaal zelf gedaan. Je mag trots zijn op jezelf hoor. Je hebt een superleuk paardje die voor je wil werken. Gefeliciteerd hoor.

:* :* :*

Ilva

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:04

Ik ben jaloers op je prijs!

Oh wacht... Mijn paard woont daar en ik heb dus altijd prijs!

Aileen_Noël

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-14 17:47

:D

Aelin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-14 17:52

Gefeliciteerd!!!