Helaas in 2012 niet hard genoeg gereden, maar dat mocht de pret niet drukken. In 2013 stond Haarle weer als seizoensafsluiter op de agenda en dit ging super goed....alleen de verkeerde kant op
Voordat we daar achter kwamen, hadden we al ruim 10km in de benen, dus toen besloten om niet alsnog te starten en ons maar terug te trekken.En toen kwam Haarle 2014
Hoog gespannen verwachtingen, zoals jullie wellicht begrijpen! En die zijn helemaal waargemaakt!Tijdens de voorkeuring was Stoffel erg onrustig, maar toch een nette HS van 40 en verder fijne waarden en een mooie A voor de locomotie. Eenmaal op weg liep hij heerlijk. In het begin wat over zijn tempo, maar later fijn te controleren en dat moest ook wel met dit technisch lastige parcours. Modder, gladde stukken, brede paden met mul zand, hele smalle paadjes die vanaf het paard niet eens meer te zien waren, steenslag, vals plat en fiks stijgen en dalen! Ik had het er maar zwaar mee
maar Stoffel ploegde dapper door. De laatste km's had ook hij het wel gehad, dat werd hangen en wurgen. Om hem mentaal uit te dagen hem uiteindelijk maar in galop gezet en dit werkte goed gelukkig 
Na het finishen 7 minuten gewacht met aanbieden, want deze koudbloed laat zich lastig lezen en we hebben al vaak 61/62 gescoord.. Mijn geluk was dan ook groot toen de VET 56 aan me doorgaf

Op de nakeuring een HS van 48, een A voor locomotie en verder weer goede waarden. Uiteindelijk netjes 10,13 km/u gereden (we waren 10 km/u van plan) en met 3 winstpunten naar huis, yes!
3x is scheepsrecht, nu eindelijk Haarle goed uitgereden
Ik ben heel trots op mijn kleine haffie!

Daar gaan we!