Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 19:39

Zondag 17 augustus mochten wij na een vakantie naar Hongarije van 3 weken weer aan de start verschijnen in de klasse 2.
De vorige wedstrijden gingen niet zo lekker en Dushi bleek een selenium tekort te hebben wat resulteerde in pijnlijke spieren en een te hoge hartslag.
Dushi kreeg tijdens onze vakantie in Hongarije veel rust en we reden hooguit 25km op een dag. Lekker luieren voor beide dus {:}

Het was dus even een twijfel of we er goed aan deden om KWB te starten, een maand na de vakantie, maar die werd gauw weggenomen. Anouk (klasse 4 startgerechtigd) reed samen met ons en gaf hele goede tips en ik kon echt merken dat Dushi rustiger werd en een gelijkmatig tempo ging lopen, wat erg fijn is natuurlijk! Haar familie was mee om te groomen en kiekjes te schieten en zo ook mijn grooms. Ik werd aan alle kanten geholpen en dat is zo fijn!! +:)+

De 1e ronde en de 2e ronde hebben we hetzelfde tempo gelopen en bij de finish aangekomen kon ik na 3 minuten aanbieden met een hs van 56 :D en locomotie een dikke A *\o/* Bij de prijsuitreiking kreeg ik te horen dat we ook nog een 4e plek hadden bemachtigd!! Klasse 2+1 nu dus!!

Onderweg kwamen wij Marlon en Supertinker Elvis ook nog tegen, ik heb een Tinker nog nooit zo hard zien lopen hihi echt ge-wel-dig!

Ik heb genoten van een mooie, droge en gezellige dag. Ik raad iedereen aan een endurance te rijden, in mijn ogen de mooiste sport ter wereld. Je bent met je paard samen een team en dat is het mooiste wat er is.

Bedankt voor het lezen ;-)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 19:40

leuke foto's, leuk in het blauw, gefeliciteerd!

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-14 20:07

Thanks!!

Bonjour

Berichten: 278
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:32

Goed gedaan!! Vind jou en Dushi echt een leuke combinatie, het plezier spat er altijd vanaf! Leuke kleurtjes ook, I love purple en zo in combo met dat blauw is echt mooi.

Hopelijk kan ik volgend jaar met mijn draver gaan starten. Heb er nou al zin in na een paar jaar groomen begint het nu toch wel te kriebelen om zelf mee te rijden.

Somebitch

Berichten: 17562
Geregistreerd: 06-09-03
Woonplaats: Zeeland

Re: Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 07:15

Knappe dushi! Leuk verslag Aileen fijn dat Anouk samen met je gereden heeften,

Nogmaals gefeliciteerd. :D

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-14 07:48

Bedankt ! We hebben er ook heel veel plezier in. Het is de leukste sport im telling ya !!!

Misty12

Berichten: 7049
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-14 22:15

Het was een erg gezellige dag samen met jou en je team. We hebben jullie met veel plezier bijgestaan. En die vierde plaats was dik verdiend!

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-14 22:55

Misty12 schreef:
Het was een erg gezellige dag samen met jou en je team. We hebben jullie met veel plezier bijgestaan. En die vierde plaats was dik verdiend!



Lief !!!!!!

xdaniqueee

Berichten: 171
Geregistreerd: 05-04-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-14 18:45

Ziet er echt gaaf uit!!
ik wil dit ook nog wel eens doen maar mag toch niet :(
maar wat een leuk team zijn jullie!

Aileen_Noël

Berichten: 880
Geregistreerd: 27-08-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Dushi 4e in KWB onze eerste klasse 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-14 20:50

Dankjewel :) waarom zou dat niet mogen ? Gewoon doen ! :D