Donderdagavond zijn we alvast vertrokken naar Eersel. Ritje van ruim drie uur, maar daardoor waren we al wel ruim over de helft. Tammy geïnstalleerd bij PCK Eersel, waar ze zich inmiddels al snel thuis voelt

In de middag met zijn vijven (Ingrid & Ingrid en superhaf Merlijn) de rest van de route naar Hogne gereden. De hele weg was het al ruim 30 graden, daar was het helaas niet veel koeler.

's Avonds meteen nog even gekeurd, een nette hartslag en geen problemen met de locomotie

De route onderweg was mooi, maar meteen erg pittig. Een paar flinke sloten waar we over/doorheen moesten, en veel natte klei. Gelukkig ook af en toe wat relaxtere paadjes

Wachten op de controleposten was maar stom. Warm en veel beestjes...

Na de post nog een warm stuk richting een dorp, waarna we gelukkig weer een beetje het bos in konden. Er zaten flink zware stukken stukken tussen

Op de foto waren we er inmiddels doorheen, maar dat ging al niet van harte

Toen we weer een flinke helling kregen in de volle zon had ze het toch wel erg zwaar

Ik had wat andere nederlanders gebeld die me alvast tegemoet kwamen met water voor tammy en wat drinken voor mij. Wat ik in mijn bidons mee had was natuurlijk al op, en ik kon wel merken dat ze dorst had. Na het drinken en eten voelde ik me al niet zo jofel meer

Terug op het terrein is Tammy verzorgd door Ingrid, ik was inmiddels kotsmisselijk en had knallende koppijn.

De volgende dag werden rond een uur of vijf de vliegen in de trailer wakker, dus ik ook

's Ochtends nog wel even laten keuren, maar wel besloten om 's middags niet meer te rijden, we hadden anders nog HC een rondje kunnen doen. Bij de DA was alles ok, nette hartslag (36), nette temperatuur (37) en een blij paard wat goed liep, plus complimenten van de DA dat ik dus op tijd gestopt was.
Ik kon inmiddels weer wat eten binnen houden, maar voelde me nog niet ok, dus Ingrid (Gilbey) heeft haar even een beetje losgereden voor me.

De rest van de dag nog rustig aan gedaan en naar andere ruiters gekeken. Toen aan het eind van de middag de prijuitreiking voor de T4 te paard zou zijn, heb ik toch nog even opgezadeld om mee te gaan. Zoveel ruiters waren er niet meer, en was voor de organisatie wel zo leuk. We kregen nog een mooi zakje snoepjes mee, die vielen goed in de smaak bij Tammy

Uiteindelijk best een lang verslag voor zo'n relatief korte wedstrijd