Na het intekenen van de kaart begonnen we met de POR. Dit was een mooie rit door het bos. Het bos was echt prachtig met alle uitlopende bomen. Ik reed samen met mijn man, zijn paard is een halfbroer van Daimler, een 13-jarige Metall x Equador (Uitblinker-Utopia).
We waren een beetje stom om de eerste post verkeerd aan te rijden, maar verder ging het erg lekker!
We moeste onderweg ook nog door een brede, diepe waterpartij heen. Uitblinker deed dat braaf, Daimler durfde eerst niet, maar nadat een ander paard het had voor gedaan ging hij er braaf doorheen. Ik was apetrots op mijn ukkie!
Eerst een paar foto's van de POR:

En de allermooiste!

Er zat een paar uur tijd tussen de POR en de MA. Het was mooi weer, dus we hebben de paarden lekker een tijdje in een paddock gezet in het gras.

Toen mochten we weer opzadelen voor de MA (langzame galop en snelle stap), en PTV (hindernisbaan).
Dat was allemaal op een enorm groot grasveld. Daimler vond het allemaal té spannend en wilde aan zijn grote broer Uitblinker plakken. Maar die moest zijn eigen ding doen daar, en ik kreeg het niet voor elkaar om het vertrouwen en zijn aandacht helemaal voor mij te winnen. Hij was helemaal de kluts kwijt!
We hebben nog wel een poging gedaan om de MA te rijden, in de langzame galop kwamen we halverwege, toen ging de knop om en kon hij alleen nog maar steigeren, bokken, achterwaarts piafferen etc

De stap kon ik toen wel helemaal schudden.
Begin van de MA:

Tsja, en toen moesten we de PTV nog gaan doen

Het was al een kunst op zich om op zijn rug te blijven zitten, maar opgeven vond ik ook geen optie, ten slotte waren we hier om weer van te leren.
Dus we zijn gewoon doorgegaan. Zijn het hele veld over gereden, hebben alle hindernissen van dichtbij gezien, en sommige zelfs nog overwonnen.
Het was mijn slechtste wedstrijd ooit

Stiekem lijkt dit toch wel de meest perfecte levade