Het was allemaal helemaal nieuw voor me, gelukkig heeft Esmee (tuc) me mee op sleeptouw genomen, dit resulteerde in een gemiddelde snelheid van 11.96 km/h! Verder was alles prima bij de keuringen, ik had alleen een 5 achter mijn tijd staan, maar dit is waarschijnlijk omdat ik 5 min heb gewacht met aanbieden ipv meteen toen ik over de finish reed? Ze had toen wel een hartslag van rond de 40, misschien had ik dan toch gelijk aan moeten bieden. Verder een prachtige rit gereden met lange teugel en oortjes naar voor, we hebben genoten! Mijn complimenten voor de route en de organisatie, alles was super geregeld!
Binnenkort toch maar een startkaart aanvragen, dit gaan we zeker vaker doen!
Hier wat foto'tjes!
Charisma

En Hummer

De voorkeuring

Gelukkig was alles helemaal goed, na de voorkeuring Charis even naar de trailer gebracht en naar de voorbespreking gegaan, wat was ik blij dat die er was! Anders was ik zoiezo verdwaald onderweg haha.
Opgezadeld

Samen met mijn rijmaatje van zaterdag Esmee (tuc)
Nogmaals heel erg bedankt voor de begeleiding!

En.. Start!

en.. Finish! Charis was nog steeds lekker aan het doorlopen, ze kwam gewoon fit aan bij de finish!

Hartslag meten

En de nakeuring, weer alles helemaal goed!

Liefde is... samen brokken eten!

Mijn super grooms! Moeders en vriendjelief

Ook hummer was uitgeteld aan het eind van de dag!

Bedankt voor het kijken!
Wordt alleen maar heel warm, wat enorm slecht is voor pezen en banden, zeker met zo'n lange rit.