En juist, dat moeten we natuurlijk even proberen. Al had ik maar weinig hoop met mijn water-bruggen-fellekleuren- raredingen vrees paard.
Maar, zoals onderstaande foto's laten zien, heb ik dus een talentvol Trec paard
we begonnen met de waterplas, waar we vroeger eerst via sloten,bermen en bomen misschien wel in het water kwamen, liep meneer er na een paar pogingen (en wat hulp van minder watergevoelige paarden) de waterplas in om... te drinken. Tot zover dus de watervrees.

Dan wat boomstammetjes. In het bos zijn die dingen doodnormaal en geen probleem. Maar in zo'n weiland horen ze niet thuis, dat dacht ik tenminste, want hij sprong er zonder aarzeling (en zonder mega wappers gelukkig
) overheen. 
Bij deze boomstammen lagen heel handig wat balken langs... helemaal overbodig kennelijk.

en dan..... een bruggetje.
Tja. dat is even andere koek. Maar natuurlijk, geen probleem. Hoewel ik een beetje bang was dat hij misschien een mega sprong naar de overkant zou maken, liep hij met een beetje hoge stappen zo dat rare, krakende ding op.

Zoals jullie zien is mijn paard compleet in paniek op de enge brug.

Verder waren er nog harige vliegengordijnen, op en afstapjes en een matras
en ik was allang niet meer verbaast dat hij dat ook allemaal prima vond. Misschien is het toch tijd voor een carriere switch?
sorry van de slechte kwaliteit trouwens;)