Ik was in de voorbereiding even vergeten dat Tammy tegenwoordig 's nachts op stal gaat

De volgende dag hoefde ik pas laat te beginnen. Pas om half elf intekenen en 11u starten. Dat had zo zijn voordelen, zoals de regen, die tegen die tijd al aardig wat minder was geworden

Die op een gegeven moment wel erg fris was, doordat er een stel voor mijn neus de berg op galoppeerde

Na enige tijd kwamen we weer bij een post waar we de Azimuth-opdracht kregen, waar je een kompas voor nodig hebt. Drie keer raden wat ik schijnbaar niet in mijn bepakking had gestopt

Toen we bijna bij het beginpunt van de lus waren, kwamen we langs een veldje. Ik zat net te bedenken dat de Azimuth waarschijnlijk daar ergens zou zijn, toen ik ineens een baken zag hangen... Ja dus!

Daar kregen we ook een Grid-opdracht, dus coördinaten intekenen en na de pauze die gaan zoeken. Dat was nog niet makkelijk. Ik kon het pad van het eerste baken niet vinden, maar twee mederuiters dachten het wel te weten (maar zaten er ook een pad naast

Op het laatst was ik er wel flink zat van

De volgende dag begonnen met de MA. Voor de galop waren we te snel (*zoefffff*), maar ze galoppeerde in ieder geval de hele baan uit, dus dat was al een verbetering

We mochten meteen na de MA door met de PTV. Begonnen met de laaghangende takken (1 tak eraf geloof ik), toen de kuil (netjes

Daarna door naar de brug, zo'n fijne wiebelbrug

Tammy doet nog even fotogeniek, precies in de camera kijken

De sprongen hebben we overgeslagen. Ik vond ze bij het parcours lopen al eng, en mijn motto is 'bij twijfel niet doen'. Helaas luistert Tammy erg goed, dus als ik twijfel, gaat zij ook niet

De slalom ging wat knullig. Tammy zat veel te lekker in haar hobbelgalopje en wilde eigenlijk niet draven, dus dan maar door, maar die viel er halverwege de slalom toch uit

We zijn uiteindelijk tweede geworden (van de twee