Zo makkelijk was het nog niet, ik heb wel een paar keer gegruweld bij een afdaling of een klim

Uiteindelijk rond een uur of zes in Bande aangekomen en Tammy geinstalleerd. Gezellig met een clubje Nederlanders bij elkaar tegen de bult op

Wel een mooi uitzicht van uit de paddock! Kijk maar! Dat uitzicht was er 's nachts ook, bij het licht van het onweer

Zaterdagochtend begonnen met de POR. We vertrokken rond een uur of negen en helaas zaten we na een kilometer al midden in een bui onweer

Het uitzicht was ook mooi! En Tammy vond het ook wel leuk geloof ik

Op een gegeven moment reden de Nederlanders me weer achterop en zijn we samen doorgereden. Helaas nog wel een knipper verkeerd aangereden. Na een tijdje reden we nog een stel Nederlanders achterop

Vanaf de pauzeplaats was er een grid-opdracht: een paar coördinaten intekenen en die opzoeken, binnen 30 minuten. Vol goede moed van start, maar bij de eerste bleek niets te hangen. De tweede had ik wel gevonden, dus op naar de derde. Alleen daar is iets mis gegaan

Na het dorp reed ik de Britse en een Duitse achterop en samen zijn we doorgereden. Helaas nog een knipper fout

Zondagochtend begon de MA al op tijd. Op zich wel fijn, nog niet zo warm. Ik had al verwacht dat de galop niet echt wat zou worden, dit was niet haar ondergrond, zeg maar

De stap ging dan wel weer redelijk. In de middag was de PTV. Gelukkig niet in de volle zon, want het was alweer flink warm. De eerste hindernis was Berg op onder het zadel. Het idee was om hem in draf te doen, maar daar waren de meningen over verdeeld

En de trap af, vanuit de ene hoek en vanuit de andere, ik was blij dat Tammy keek waar ze heen ging, al gingen we wat hard voor mijn gevoel

Daarna een paar hindernissen die ik niet heb gedaan, de heg, boomstam en de afsprong. De afsprong lag wel in de planning, maar hij was toch wel erg hoog

en over de boomstam vanuit hoek 1 en vanuit hoek 2

'Braaaaaaaaaaave poownie!' Al kon ik beter mezelf een schouderklopje geven geloof ik

Tammy ziet er relaxed uit, maar we gingen weer fijn van voren-naar achter-van links - naar rechts

Ze maakte er wel een golfslagbad van

Toen wij opgeroepen werden, kon er nog wel een drafje af

Na de ceremonie weer vertrokken naar Eersel, waar we pas rond middernacht waren, en de volgende dag weer terug naar het Noorden. Maar de missie was dus geslaagd, als ik terug kijk. Wat mij betreft volgend jaar weer! Hopelijk dan met wat beter weer