Foto's Endurance DFW

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muurp

Foto's Endurance DFW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 09:45

Bij deze de foto's van Evelyn (Sok op Bokt) en mij!
www.muriellemulder.nl & www.evelynb.nl

http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=3DD1DA031F0319D3

Ik ben op dit moment nog aan het uploaden. Rond 11.30u staat alles erop!

Nabestellen kan via de bovenstaande site. Wil je andere formaten/materialen (groter dan 15x22cm of bijvoorbeeld op canvas) mag je mij altijd mailen; info@muriellemulder.nl , of mij een privébericht sturen. Dan kunnen we dit even kortsluiten.

De foto's die in dit album staan (dus met copyright) mag je gewoon kopiëren/opslaan en gebruiken voor Social media/Bokt/etc.
De foto kun je opslaan door even een printscreen te maken van de foto. Het zou fijn zijn als je onze sites ( www.muriellemulder.nl & www.evelynb.nl) bij de foto vermeld.

Foto's op internetformaat (max 650px met copyright) kun je ook los bij mij bestellen, dan zijn de foto's iets groter en van betere kwaliteit. Dit kost niks extra's, maar hou er wel rekening mee dat het wat langer kan duren omdat ik de foto's dan opnieuw moet opzoeken/bewerken.

Hopelijk zit er wat leuks voor jullie tussen. :D

Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen!

Roosje_

Re: Foto's Endurance DFW

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 11:41

Leuk! ik heb mezelf gevonden :D
Keek er eerst overeen want hij lijkt door de schaduw bijna zwart! haha.
Ga er eentje nabestellen :j

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:32

Dochter Josien had ook foto' s gemaakt onderweg en op het terrein. Het zijn foto' s voornamelijk van de klasse 2 omdat dochter Anouk klasse 2 reed en we weinig klasse 1 ruiters dan tegenkomen.
Haar site: https://sites.google.com/site/fotografiejosien/