http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=524F5793FEE2CED2
Hij is nog aan het uploaden, maar er staan nu foto's op van ongeveer 10.15u t/m 12.15u. De rest komt er in de loop van de middag bij. Ik ben er van 10.15u tot ± 14.00u geweest, dus was je rond die tijd bij de Regge (vlak voor het laatste groompunt), dan ben je waarschijnlijk op de foto gezet.
Nabestellen kan via de bovenstaande site. Wil je andere formaten/materialen mag je mij altijd mailen; info@muriellemulder.nl , of mij een privébericht sturen.
Let op: De nabestelling voor de download (webformaat max 800px) is een foto zonder copyright.
vandaar de prijs.De foto's die in dit album staan (dus met copyright) mag je gewoon kopiëren/opslaan en gebruiken voor Social media/Bokt/etc., maar wel mét mijn copyright en graag een vermelding naar mijn Facebookpagina of mijn site.
Dat zou erg fijn zijn!
Foto's op internetformaat (max 650px met copyright) kun je ook los bij mij bestellen, dan zijn de foto's iets groter en van betere kwaliteit. Dit kost niks extra's, maar hou er wel rekening mee dat het wat langer kan duren omdat ik de foto's dan opnieuw moet opzoeken/bewerken.
Hopelijk zit er wat leuks voor jullie tussen.

Mocht je nog vragen hebben mag je me altijd mailen/pb'en.