Op zaterdag dus eerst de POR. Ik had al bedacht dat ik mijn kleine camera mee zou nemen onderweg, leuk al we wild tegen zouden komen

De rit was pittig, mul zand en veel hoogteverschil. Aanpoten dus voor Tammy. We zijn ook verschillende keren misgereden, waardoor we ongetwijfeld wat extra kilometers hebben gemaakt. Wel alle posten goed aangereden en alle knippers gevonden, we kwamen uit op 208 punten van de 240

Op zondag begonnen met de MA, de gangenproef. Dat was hetgene waar ik dan weer wél op getraind had. Ik heb vorig jaar mijn eerste punt gescoord voor de galop met Tammy, maar aangezien ze (wanneer ik het niet vraag

Ze rommelde wel wat onderweg, dus helaas 0 punten. Maar áls we de punten wel hadden gekregen, hadden we op tempo 23 van de 30 punten gescoord! Dat vind ik al een hele verbetering, dan maakt het me even niet uit dat we ze niet hebben gekregen

Toen door naar de PTV. Beginnen met de poort, altijd feest met een paard wat niet stilstaat

Daarna de eerste sprong, een heg. Ik ben een ontzettend watje met springen na een val een paar jaar geleden

Maar even doorbijten, en bij de tweede keer aanrijden ging ze wel! En hoe

Daarna meteen weer op de rem en naar de brug:

waarna er een paar hindernissen aan de hand kwamen. Tammy helpt me altijd vooruit, die wil me graag even aanduwen

Daarna met slingers door het bosje heen: slalom (in galop, helaas een paar passen draf, maar het gaat steeds beter

Het eerste sprongetje was een bijzondere...

Toen voelde ik haar wat twijfelen, dus been en "DOOR" en hop, daar ging ze toch

en klaar!

Uiteindelijk een van mijn betere PTV's gereden, ondanks dat we nog wat punten hebben laten liggen ben ik enorm tevreden. We bleken ook nog derde te zijn geworden

Met erg veel dank aan Marrit voor de foto's!