Foto's endurance Ommen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kristelhans

Foto's endurance Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-12 20:41

Nou, he he, eindelijk ook mijn foto's. Ik had geen cardreader bij mijn 'nieuwe' camera en mijn Mac kon 'm niet lezen. Dusss, na mijn (welverdiende) vakantie even zo'n ding gekocht maar toen waren we wel al een weekje verder.

Ik was van plan overal mijn naam in te zetten (omdat ik dat leuk vond haha) maar ik kom er niet uit met Photobucket. Ik ben pas sinds heeeel kort wat serieuzer met fotografie bezig dus het zijn geen hoogstandjes. Ik moest natuurlijk ook gewoon werken de hele dag in Ommen.. Cool

Hopelijk vinden jullie ze leuk, foto's zijn vooral van de vetgate en een paar van de (na)keuringen, op dat terrein in ieder geval en een zooitje finish-foto's. Het zal geen verrassing zijn dat de vele fjordenfoto's aan het einde erbij zitten want ik ben fjordenfan! :D :+ Joram, je hebt dus geluk!

Tips over fotografie zijn ook welkom! Instellingen en zo heb ik geen kaas van gegeten maar ik vind het wel heeeeel leuk om meer te leren. Ik neem de camera ook maar mee naar Leersum, mocht ik tijd over hebben na het rijden zal ik nog wat kiekjes maken.

Foto's mogen gewoon opgeslagen worden, mocht het me nog lukken om mijn naam erin te krijgen, dan is dat gewoon leuk voor mij!

http://s668.photobucket.com/albums/vv44 ... en%202012/

Groetjes Kristel

Dott

Re: Foto's endurance Ommen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-12 20:18

Ah leuk, een kennis/vriendin van me staat er ook een paar keer op :) Heb haar de linkjes doorgestuurd..

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-12 16:59

Leuke foto's hoor!