Op vrijdag heengegaan en paard in de paddock geinstalleerd. Lekkere bult gras, dus die vermaakte zich wel

Op zaterdag begonnen met de veterinaire controle. Op tijd kaart intekenen en toen mochten we op weg

Tot de pauze ging eigenlijk alles op rolletjes

Na de pauze begon de ellende

Ik had een paar goed zere knieen inmiddels, dus toen we eenmaal bij de finish waren was ik er ook goed klaar mee. De laatste paar honderd meter vanaf de finish naar de accomodatie gelopen met een Tammy die veel harder wilde dan ik

Paard verzorgd en op naar de nakeuring

Vriendje denkt leuk te zijn door te zeggen dat ze ZO! braaf is. Ik ben not amused

Maar goed, paard goedgekeurd

Toen op naar de PTV en blijkbaar had onze rit in de ochtend de gewenste uitwerking. Ik heb bij de start met een losse teugel staan wachten. Heerlijk!

Eenmaal van start gingen de eerste drie hindernissen aardig soepeltjes

Maar bij de tweede keer aanrijden ging ze er toch over!

Springen is mijn zwakke punt, zodra ik denk "ieh, dat is hoog

Het achterwaarts gaan heb ik zelf verpest

Het labyrinth ging perfect

Het water was moeilijk. Dat was een sloot waar je recht in moest en dan rechtsom de bocht om en een paar meter verder eruit. Maar we hadden natuurlijk ook al een sloot gehad, waar je overheen moest.. Tammy vond dat niet echt een probleem, die vond het erger dat ze eerst naar beneden moest richting het water

De laatste hindernissen gingen soepeltjes. O.a. een heg (niet eens een weigering!) en een kuil. Vriendje zat bij de laatste hindernis, het onbeweeglijk stilstaan. Wel twee seconden

Geen overweldigend succes dus, maar wel wat dingen kunnen testen én zelf wat sprongen overwonnen

Voor de liefhebbers is hier nog een filmpje van de hele PTV, gemaakt door Hans: http://www.youtube.com/watch?v=PDdTqSagC-Y