Hier volgt ie dan een uitgebreid TREC verslag.
We hebben eert van 11 tot half 1 les gehad in groepjes van 4 en daarna hebben we het parcour in een keer afgelegd, en was het een mini wedstrijd.
Hollie en ik hebben dit nog nooit gedaan, maar ik overweeg zeker om een keer aan een wedstrijd mee te doen het was fantastisch, en het Hollie vondt het geweldig om te doen.
Ik zal proberen bij de hindernissen uit te leggen wat de bedoeling is.
Om 11 uur moesten we te paard zijn, dus madam opgezadeld en hier klaar voor de start.

Wij hadden eerst les van Bianca en begonnen met rechts opstijgen, hier gelukkig geen foto's van. Als je dat normaal niet doet is dat echt lastig, en voel je direct de spieren in je rechterbeen,

Daarna gingen we naar de boomstammen er lagen er 3 een waar je in stap overheen kon en 2 waar je in draf of galop over kon. Hollie vondt het prachtig en dacht yes we gaan crossen.

Toen oefenden we de pionnen, je had meerdere pionnen op een rij en moest een slalom rijden, hoe harder je ging hoe meer punten.
Je moest eigenlijk galoperen en dan een halver meter naar rechts en dan een halve meter naar links zodat je zo dicht mogelijk bij de pion bleef en dus zo min mogelijk hoefde te sturen.
Dit was echt super leuk.

Daarna gingen we achterwaarts door de balken, hier liggen de balken vrij breed in de wedstrijd lagen ze een stuk smaller, je moet er voorwaarts in, tussen de pionnen achterwaarts en daarna voorwaarts er uit.

De afsprong was ook erg leuk, we begonnen met een klein bultje en eindigden met een heuse afsprong, telkens gingen we een stukje verder naar achter, waar het dus hoger was.

en vanaf de afrpong krijg je de opsprong, ook weer van laag naar hoog.

Hierna hadden we de waterbak, Hollie twijfelde even maar gelukkig ging ze er door, hier moest je in stap door, maar hij was behoorlijk diep.

Hierna volgde het labyrint hier moest je door zonder de balken aan te raken.

en nog weer een hindernis

De poort openen en weer dicht maken.

En de laaghangende takken, die vonden de paarden erg leuk, hoe harder hoe meer punten en tijdens het oefenen ging dit goed en in de wedstrijd ging ik te vroeg omhoog en je ziet op de foto wat er dan gebeurd.

en in het parcour nog 1 maal de waterbak

En dan zeggen wij tot de volgende keer, in de wedstrijd hadden we van de 150 er 147 en die -3 kwam door de laaghangende takken. anders hadden we de volle score gehad.
Al met al een super dag, en hier kan iedereen aan mee doen.

Tanja bedankt voor het maken van de foto's[/b][/quote]