Tinker Guus @ TREC cursus

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Tinker Guus @ TREC cursus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 11:38

Hoi Bokkers,
Afgelopen zondag zijn wij naar Didam afgereisd voor een TREC cursus. Ik wist ongeveer wat dit inhield gezien ik zelf in Frankrijk gewoont heb en het een aantal keer heb mee mogen maken daar vanaf de kant. Maar dat die POR zo ingewikkeld was had ik niet verwacht :+ We zijn dan ook een heel stuk verkeerd gereden := Maar volgens mij kwam dat gewoon omdat Guus zo onder de indruk was van de kont van Malle (van bokker Jeddah) :=
In ieder geval was het een zeer geslaagde dag en heb ik een aantal foto's van de PTV.
Guus heeft zich de hele dag super gedragen, en hield het ook prima vol ondanks dat ik bijna niet gereden heb de laatste tijd :o
Hij heeft alles gedaan, en op het water na nergens ook maar bij getwijfeld. Ben trots op m'n knollie :+:
Wij hopen 28 november in Kootwijkerbroek mee te doen aan de TREC wedstrijd :j

Eerst luisteren naar de uitleg, Guus staat erbij te kijken van 'uitleg? Schiet op we gaan' :))
Afbeelding

De afsprong waarbij ik mijn rug blesseerde (was ie al maar werd even wat erger :+)
Afbeelding

Springen is ons favo ding
Afbeelding

Laaghangende takken
Afbeelding

Achterwaarts tussen balkjes, we zijn nog maar net begonnen met achterwaarts en ik was al trots dát hij het deed, de 1e keer erg scheef en de 2e keer raakte hij net op het eind de balk.
Deze foto is van de 1e keer, krijgen we ook punten voor pionnen pletten? :P :=
Afbeelding

Spetter spatter
Afbeelding

Afbeelding

Opstap
Afbeelding

En mooie Guus :+:
Afbeelding

Deze moet er gewoon even bij, Jeddah ging het Malle even voordoen geloof ik :+ :P
Afbeelding

19LindA83

Re: Tinker Guus @ TREC cursus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:39

Wat ziet dat er leuk uit...waar in didam was het?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-09 16:47

Dankje, eh waaar in Didam geen idee :+ het was bij Piecon @ bokt :))

boooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:45

Gaafhoor! :D

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:51

Hey!! kijk! Wat gaaf zeg! Onze Guus! Malle heeft samen met hem de POR mogen rijden en tja, we waren nogal druk met sturen en Malle in de hand houden dat we niet ect goed op de kaart kijken konden :o

Leuke foto's van Guus en jou! Jullie zijn een leuke combinatie!

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:54

Lijkt super, Wat een schattig groot paard :D .

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 19:35

Hé kijk 1 van onze TRECcursus-genoten van afgelopen zondag.
Leuke foto's van jou en Guus!! Aan de foto's te zien hebben jullie ook genoten :D

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 20:57

Bedankt iedereen voor de leuke reacties :D
@Jeddah, ondanks dat Malle een beetje drukjes was in het begin vind ik dat ze zich allebei super gedragen hebben (het was voor mij met Guus de 1e keer dat we ergens anders op buitenrit gingen)

@Monnik, Zeker hebben wij ook genoten, aan jou topic te zien jij ook zeker :D Ik heb ook nog wat foto's van jou, die zal ik nog wel even sturen maar dat wordt na het weekend (zit morgen in Frankrijk)

Trouwens, zijn er nog meer mensen die naar Kootwijkerbroek gaan. Het leek mij wel fijn om de 1e keer misschien in Equipe te rijden (weet alleen niet precies hoe dat gaat :+ :)))

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-09-09 20:58

lana_te schreef:
Lijkt super, Wat een schattig groot paard :D .

Bedankt maar zo groot is hij niet hoor :D Of was het sarcastisch bedoeld O:)

PaardenJij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 22:23

Wat een leuk paard!

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 07:05

cp112 schreef:
Bedankt iedereen voor de leuke reacties :D
@Jeddah, ondanks dat Malle een beetje drukjes was in het begin vind ik dat ze zich allebei super gedragen hebben (het was voor mij met Guus de 1e keer dat we ergens anders op buitenrit gingen)

@Monnik, Zeker hebben wij ook genoten, aan jou topic te zien jij ook zeker :D Ik heb ook nog wat foto's van jou, die zal ik nog wel even sturen maar dat wordt na het weekend (zit morgen in Frankrijk)

Trouwens, zijn er nog meer mensen die naar Kootwijkerbroek gaan. Het leek mij wel fijn om de 1e keer misschien in Equipe te rijden (weet alleen niet precies hoe dat gaat :+ :)))

Nee tijdens Kootwijkerbroek moet ik werken, dus daar doen wij niet mee.
Leuk, ik ben gek op foto's, dus ik zie ze dit weekend met spanning verschijnen :D

SusanW

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 17:36

Ook jullie hebben je al zo goed vermaakt daar! Guus is léuk!! (maar die jas van jou bij Guus? >;) :D )
Ik heb ook plannen om in Kootwijk te gaan starten in november, maar ik rij liefst alleen :o , maar ik zie jullie daar dus wel dan! Leuk!! :j

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-09 11:50

Leuke foto's! Guus zwaard steeds meer uit, of lijkt dat maar zo? Hij wordt gespierd :D
Knappe malle :+:

Clovertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:59

Wat een leuke tinker! (Die van mij heeft ook niet zo super veel sok)
Op de foto's ziet het er uit alsof jullie echt super veel lol hadden die dag!

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:05

Leuk hoor :D

_Jenny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 12:38

Wat is hij schattig als hij springt! :D

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 12:57

het lijkt mij wel leuk om mee te doen.
Heb alleen die avond wel een F-proefje met hem op de manege.
Is het zwaar die TREC?
Wilde het altijd al eens doen maar heb er dus geen ervaring mee.
Ik zal me eerst even inlezen in de informatie die ik kan vinden, dan kunnen we wel 'samen' starten als je dat wilt?
Heb ook een Tinker.

Edit: het programma voor Kootwijk is nog niet te zien op de site volgens mij, ik ga er van uit dat hier ook de POR bij zit van zo'n kilometer of 45, dat is voor de mijne toch iets te veel denk ik als het een uur of 4 kan duren.
Weten anderen al meer over het vraagprogramma?

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 19:41

Op de site staat wel een programma achtig iets. De POR is ingekort omdat het maar een 1daagse TREC is, daardoor ook goed te doen :j
Volgens mij is de POR maar 15 km ofzo...

Als je wel gaat kunnen we inderdaad wel samen gaan :j

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 20:54

15 km valt nog wel mee!

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-09 21:27

Even van de suite geplukt
POR
De POR zal korter zijn dan op een 2-daagse TREC, 15 km voor de T2 en iets korter (rond 14 km) voor de T1.
Ook zullen er een aantal PTV hindernissen geïntergreerd zijn in de POR, omdat deze al aanwezig zijn in het bos en omdat we daardoor de rest van de PTV in de binnenbak kunnen opbouwen.

Omdat we in schitterend natuurtgebied zitten zal de POR volledig over ruiterpaden gaan, Staatsbosbeheer staat niet toe dat we hier van af wijken. Toch proberen we de POR ook voor de ervarener TREC-ruiter zo uitdagend mogelijk te maken. Maar ook voor de debutant/beginnende TREC-ruiters zal het een heel geschikte wedstrijd zijn om kennis te kunnen maken met TREC. Geen héél ingewikkelde routes met kans op hopeloos verdwalen en geen spannende verkeerssituaties of bebouwing waar de route doorheen gaat. En ookal is de route voor de ervaren TREC-ruiters misschien een iets minder grote uitdaging, de schitterende omgeving en gevarieerde landschap maken dat meer dan goed. Zandverstuiving en wat heuvelige stukken maken de route toch bijzonder en anders dan de 'gemiddelde' POR.

PTV
Zoals gezegd zal een deel van de PTV in de aanwezige binnenbak opgebouwd worden. Hierdoor zijn we niet afhankelijk van het daglicht, wat eind november toch wel beperkt is. Daarnaast biedt dit voor het publiek een geweldige mogelijkheid elke deelnemer onder het genot van een hapje en/of drankje, te kunnen volgen vanuit de riante luxe foyer van het complex.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-09 21:39

Ik zit het werkelijk net te lezen haha, ik vinnum leuheuk!
Wat voor meer informatie kan je hiervan verwachten en hoe veel kost zo'n deelname ongeveer?