Alleen een stuk pad vlak voor het 1e hek in het bos was letterlijk een ijsbaan. Ik heb Blik in het midden voetje voor voetje laten lopen en ik had amper wat tegen te houden want ik gleed met elke pas achter Bliksem aan
Gelukkig vond Bliksem het allemaal heel normaal en was zo af en toe wegglijden absoluut geen reden tot paniek. Hij bleef heerlijk rustig!
Hij voelde heel tredzeker, wat een genot.
Op de foto's zie je dat sommige plekken minder sneeuw hebben dan andere. De mooiste en meest dik besneeuwde plekken heb ik helaas niet vast kunnen leggen omdat Bliksem het tegen die tijd zo in zijn bol had dat ik alleen maar bezig ben geweest hem een normaal tempo te laten lopen. Hij vond het maar wát leuk

Genoeg worden, hier de beelden

En in het bos:
Eerst even Blik vastleggen natuurlijk

Die vond het maar zozo

Na een stukje aan de hand over een erg ongelijk opgevroren pad nog even een kiekje van meneer zelf

En er weer op:

Wat een uitzicht hè
Hier heb ik nog een heerlijk stuk gegaloppeerd toen ik eenmaal onderstaande filmpjes had gemaakt.

Stukje hei met prachtig zonlicht. Hier was de sneeuw alweer dikker, een stukje verderop nog dikker.

En de filmpjes in stap en draf. Beide keren was Blik ook van de omgeving aan het genieten en moest ik even zeggen dat hij op moest letten

Puur genieten! We hebben zo'n 16km gereden schat ik.