Dank je rakni!! Wat leuk dat je naar Wieringen gaat! Zie we jullie daar
Kukkie
Geplaatst: 24-07-09 00:00
Leuk dat je daar ook heen gaat Jeddah! Fliecka moet alleen nog wel 'even'' in de trailer.... we werken er hard aan, maar zelfs als het onverhoopt niet lukt, zijn we er als toeschouwers. Of Rakni met Rakni alleen, dus zonder ons.
Nou, ik hoop, en duim heel erg dat het lukken gaat!
WolinLotte
Geplaatst: 02-08-09 23:18
Wauw, wat hebben jullie genoten zeg!! Ik zit helaas met een geblesseerd paard... anders had ik zoooo dolgraag meegedaan in augustus, want TREC lijkt me zo leuk om te doen!!
Ahhh jammer WolinLotte! Hopelijk is je paard snel weer beter en kun je starten, er zijn nog wedstrijden in september (Zeeland) Oktober (Gooi) en November (Veluwe)!
Hmmm.. de blessure van mijn paard valt gelukkig reuze mee!!!!!!!!! Dus in dat opzicht zou ik mee kunnen doen.. alleen is het trailerladen het volgende probleem, dit moet eerst opgelost worden d.m.v. een trailertraining in september.. ik denk dat 13 september dan nog te vroeg is, helaas..
piecon
Geplaatst: 04-08-09 23:27
Wat jammer! Aan e andere kant is het meevallen van de blessure het belangrijkste toch?
Heel leuk verslag Jeddah!! TOP reclame voor de trec, hi hi.
Wat je vergeet te melden is dat het vreslijk benauwd vies plakkerig weer was, ha ha.
SusanW heeft mooie foto's gemaakt, ook eentje van ons (startnummer 31) en die heb ik nu als bureaublad. Dank je SusanW!!! Volgende keer meer ruiters op de foto, leuk leuk.