*Filmpje* 'Urban' TREC Voorhout vanaf de paardenrug

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Meganyr

Re: *Filmpje* 'Urban' TREC Voorhout vanaf de paardenrug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-13 08:51

Galopperen langs de autoweg: tja, je moet wat en dit was de breedste strook gras van de hele POR. We hadden een snelheid om te halen. Ik doe daar nooit moeilijk over, ik men ook zonder kleppen, Megan zet eigenlijk nooit een stap verkeerd, helemaal niet in het verkeer.
Begrijp me niet verkeerd, maar als dit als 'gevaarlijk' wordt gezien dan is TREC niet de sport voor jou :).

Galopperen over de weg: waar zie je dat?

Galopperen langzaam: Dat is het leuke van TREC, om goede punten te halen moet je goed buiten kunnen rijden, veelzijdig zijn maar ook een goede dressuur-basis is onontbeerlijk! Ik heb veel getraind op de MA waardoor we nu de perfecte galop hebben, maar dit is puur dressuurtraining!
Ook bij hindernissen als de poort, labirint en achterwaarts is dressuur belangrijk voor een goede uitvoering!

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 15:10

Meganyr schreef:
Galopperen langs de autoweg: tja, je moet wat en dit was de breedste strook gras van de hele POR. We hadden een snelheid om te halen. Ik doe daar nooit moeilijk over, ik men ook zonder kleppen, Megan zet eigenlijk nooit een stap verkeerd, helemaal niet in het verkeer.
Begrijp me niet verkeerd, maar als dit als 'gevaarlijk' wordt gezien dan is TREC niet de sport voor jou :).

Maar dat laatste heb ik ook nooit beweerd te willen gaan doen ;)
Ik vind het alleen best gevaarlijk omdat het toch dieren blijven en je met snelheden te maken hebt zowel van jou als de automobilist
Ik zeg ook niet dat je het niet mag doen, ik gaf er alleen een mening over ;)

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 15:17

Ts ik heb flink genoten van je filmpje en helemaal omdat het vlakbij is :D

Ojajoh ik sta in voorhout en wij kennen hier weinig anders.
Zo te zien was er op dat moment weinig verkeer dus ik had de zelfde keuze gemaakt dan :J

Sammy2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 15:34

Leuk filmpje! Dochter en pony hebben ook weer genoten! Twee jaar geleden voor het eerst meegedaan en toen behoorlijk verkeerd gereden :D , vorig jaar een oefentrec en dit jaar dan voor de tweede keer. Nu wel goed gereden en een eerste plaats in TREC 1 *\o/*

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 09:31

Ojajoh schreef:
Meganyr schreef:

Maar dat laatste heb ik ook nooit beweerd te willen gaan doen ;)
Ik vind het alleen best gevaarlijk omdat het toch dieren blijven en je met snelheden te maken hebt zowel van jou als de automobilist
Ik zeg ook niet dat je het niet mag doen, ik gaf er alleen een mening over ;)

Natuurlijk mag je je mening geven, ik vind het altijd leuk om te lezen waar ieders 'grens' ligt.
Dieren blijven dieren, daar heb je helemaal gelijk in. Maar als je hier niet kan/wil galopperen dan kun je dat, vind ik, nergens. Het kan overal fout gaan en je kunt overal met van alles in botsing komen.
Ieder zijn ding dus :)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 10:58

Meganyr schreef:
[qu Maar als je hier niet kan/wil galopperen dan kun je dat, vind ik, nergens.

haha nou dat ben ik totaal niet met je eens :P
Maar daar ga ik verder maar niet over in discussie ;)
zonde van je leuke topic :)

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-13 14:14

En dáár geef ik je gelijk in :). Thanks.

MarjetxWin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-13 00:16

Het lijkt me zo leuk om te doen maar ik heb een paar vragen! Moet je ook springen? En tot hoe oud mag je meedoen in de laagste klasse? Alvast bedankt (: -Sorry als er een algemeen topic voor is-

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-13 08:54

Marjet: Je MOET niet springen, je mag elke hindernis overslaan als je dat niet wil/kan/durft. De sprongen zijn echter heel laag en mogen zelfs in stap genomen worden.

Een maximale leeftijd geldt er niet! Je mag drie keer per twee jaar starten in de kennismakingsklasse T1 (zonder TREC lidmaatschap), daarna kun je lid worden van de TREC Club en start je T2 (geen verschil in niveau met T1). Daar kun je, om welke reden dan ook, eindeloos rijden.

Beany001

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-13 20:43

Heel leuk gedaan met die GoPro. Geeft een hele leuke kijk op de rit.