super shet @ endurance wedstrijd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anna_ziezo

Re: super shet @ endurance wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 19:17

wat ontzettend leuk ziet er uit!
ze hebben er echt plezier in.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-10 12:29

beide dames hebben het zo naar hun zin gehad dat ze inmiddels lid zijn geworden :D

we zijn al weer aan het kijken welke wedstrijd voor super shet Dinky geschikt is 8-)

djinnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-10 12:45

Prachig gezicht! Genieten voor paarden en ruiters! En heerlijk toch voor Dinky dat hij mee kan met een endurance wedstrijd. Samen met een maatje genieten van de natuur, vinden de meeste paarden ook heerlijk.

Overigens ben ik net terug uit IJsland, waar zowel mijn vriend als ik op IJslanders gereden hebben. Mijn vriend is een redelijk magere lange slungel, en zijn paardje was echt niet groot. Hij kwam zeker onder de knieën uit, maar dat had dat peerdje geen last van hoor. Ik ben ook groot en wat zwaarder, maar zelfs mijn iets grotere IJslandse merrie was niet heel groot en had geen moeite met mij. Dus lengte zegt zeker niet alles... (Misschien zelfs maar héél weinig... ;) )

karazilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-10 08:35

Stoere Dinky! Ook leuk dat het ze allebei zo goed bevallen is dat ze lid worden! Je enthousiasme is klaarblijkelijk aanstekelijk :D Ben benieuwd waar jullie de volgende keer gaan starten met shettie!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 23:20

Echt superleuk, ik vind je gele hoofdstel geweldig! En je shet evengoed ook, hij kan het goed uitlopen, ook met dit ruitertje erop. No problem lijkt me. Echt super gedaan!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-10 21:33

karazilver schreef:
Stoere Dinky! Ook leuk dat het ze allebei zo goed bevallen is dat ze lid worden! Je enthousiasme is klaarblijkelijk aanstekelijk :D Ben benieuwd waar jullie de volgende keer gaan starten met shettie!

daar zijn we ook zorgvuldig voor aan het zoeken. zoals het er nu uit ziet gaat hij in ieder geval vlg jaar weer dezelfde wedstrijd rijden, maar dan met Richelle zij is pas 7 jaar dan ;) Anouk zal hoogst waarschijnlijk een van de andere paarden rijden, maar waarschijnlijk ook nog een endurance. crosstrainingen volgen ze ook al, Anouk en Dinky :D

Helmoni schreef:
Echt superleuk, ik vind je gele hoofdstel geweldig! En je shet evengoed ook, hij kan het goed uitlopen, ook met dit ruitertje erop. No problem lijkt me. Echt super gedaan!

tanx, na de wedstrijd heb ik voor Sera haar eigen gele hoofdstel gekocht. inmiddels dus 3 gele hoofdstellen in ons bezit ;) nu eigenlijk nog een kleintje voor Dinky :+
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 28-06-10 22:37, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: twee berichten samengevoegd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 00:10

Hihi ja dat zou het natuurlijk wel heeelemaal afmaken he ;) iedereen in het geel.

suikermeisjeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 05:42

Ik had een knal roze van HH (weet niet of ze die in het geel hebben) en daar had ik zoveel gaatjes in gemaakt dat hij mijn kleine pony'tje paste. (die heeft een shetlandmaat hoofd :P) weet niet of dat lukt bij de kleine dink, maar misschien een optie?

Vithou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 05:45

Hee!

Ik heb jullie gezien! :):)
Ik sta op een stal daar heel vlakbij, en ik was lekker een buitenritje aan het maken, en toen heb ik onder andere jullie gezien, haha.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 06:24

Owwwww wat gaaf Don en meiden. Dat beestje kan echt álles he?
Op naar de volgende!!!!

Mariekyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 06:31

geweldig!!! ik heb ze zien gaan!! mijn moeder geloofde eerst niet dat er ook een shetlander mee deed.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 06:33

Oeh, wat ontzettend leuk!
Waar een klein paardje groot in kan zijn!
Ben benieuwd naar cross-foto's, trouwens!

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 10:36

iedereen was erg verbaasd dat Dinky meedeed, sommige paarden reacties waren echt geweldig :D zelfs zij bleven omkijken :+

inderdaad een goede tip Suikermeisje, nu nog een kleintje in het geel vinden en op maat maken ;)

ennuh Vippie: het is donNA!! ;)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-10 10:43

Balou_k schreef:
Lotte18 schreef:
Tnx voor het gunnen, maar ze hadden allebei plezier. ;)

heeft die shetlander dat verteld :D ??
ok ik hou op..

Ik geloof best dat die shet er plezier in had, maar jullie zien toch ook wel dat dit te groot is om regelmatig te rijden ?

Ik neem aan dat de DA daar wel wat van gezegd zou hebben, als hij de ruiter te zwaar/te groot zou vinden voor de shet.

Karrimh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-10 13:10

Balou_k schreef:
Lotte18 schreef:
Tnx voor het gunnen, maar ze hadden allebei plezier. ;)

heeft die shetlander dat verteld :D ??
ok ik hou op..

Ik geloof best dat die shet er plezier in had, maar jullie zien toch ook wel dat dit te groot is om regelmatig te rijden ?

Ik neem aan dat de DA daar wel wat van gezegd zou hebben, als hij de ruiter te zwaar/te groot zou vinden voor de shet.[/quote]

precies :D en ze zijn toch echt 4x door verschillende DA's gekeurd ;)