Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) karazilver schreef:Stoere Dinky! Ook leuk dat het ze allebei zo goed bevallen is dat ze lid worden! Je enthousiasme is klaarblijkelijk aanstekelijkBen benieuwd waar jullie de volgende keer gaan starten met shettie!
Anouk zal hoogst waarschijnlijk een van de andere paarden rijden, maar waarschijnlijk ook nog een endurance. crosstrainingen volgen ze ook al, Anouk en Dinky 
Helmoni schreef:Echt superleuk, ik vind je gele hoofdstel geweldig! En je shet evengoed ook, hij kan het goed uitlopen, ook met dit ruitertje erop. No problem lijkt me. Echt super gedaan!
nu eigenlijk nog een kleintje voor Dinky
iedereen in het geel.
) weet niet of dat lukt bij de kleine dink, maar misschien een optie? 
Balou_k schreef:Lotte18 schreef:Tnx voor het gunnen, maar ze hadden allebei plezier.
heeft die shetlander dat verteld??
ok ik hou op..
Ik geloof best dat die shet er plezier in had, maar jullie zien toch ook wel dat dit te groot is om regelmatig te rijden ?
Balou_k schreef:Lotte18 schreef:Tnx voor het gunnen, maar ze hadden allebei plezier.
heeft die shetlander dat verteld??
ok ik hou op..
Ik geloof best dat die shet er plezier in had, maar jullie zien toch ook wel dat dit te groot is om regelmatig te rijden ?
en ze zijn toch echt 4x door verschillende DA's gekeurd