Endurance Otterlo, ik ben zooo trots op mijn kleine aap!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan_bobar

Re: Endurance Otterlo, ik ben zooo trots op mijn kleine aap!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-09 22:34

nee, met torrowgood, boomloos wel gehad, maar voor ons ongeschikt, wel fijn rijden, maar helaas!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:27

sabina1998 schreef:
Wat leuk zeg! maar ben je niet wat te groot voor je pony?

Hele gave foto's, wat een mooi paardje zeg!

Maar ik vind je eerlijk gezegt ook veel te groot voor deze pony.. (*k vind t eigenlijk een beetje een zielig gezicht, sorry!) Al zou ie vast een goed baasje aan je hebben hoor!

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 12:05

Roompie hoe groot denk je dat die western paardjes zijn?? zijn sterke paardjes hoor die kunnen wel wat hebben. Die cowboys waren ook geen kleine mannen. als je maar met beleid en de juiste afwisseling traint kan dit prima.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 17:03

helemaal mee eens lena!

Kijk zolang hij mij makkelijk kan dragen en ik rij hem max 3x per week, meestal minder. Ik train veel aan de fiets en longe en Boobs is echt goed te pas onder het nieuwe zadel!!

Ik heb hem niet voor het zware werk of om dressuur/spring/western wedstrijden mee te rijden, maar alleen voor het plezier! Zolang dat er is bij ons beiden, maken we lekker de bossen onveilig en anders gaat meneer met pensioen.

Daarbij hebben we het over een paint en cowboys, wat denk je van ijslanders? Dat ziet er net zo uit hoor! Is ook niet zielig, want die zijn ook mega sterk!

Rooompie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 21:21

Begrijp ik, zelfs een grote shetlander zou het nog makkelijk aankunnen. Maar ikzelf vind het er niet zo fijn uitzien. Natuurlijk zal je pony je wel houden, ze zijn sterk genoeg. Maar of het bevordelijk is voor zijn rug e.d, en prettig is voor je pony, vind ik een ander verhaal.

Suzan_bobar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 10:14

dat snap ik Roompie en daarom wordt hij ook anders getraint dan dat ik zou willen. Ik heb hulp van zijn fysio en zadelmaker en weet dus echt wel dat ik goed bezig ben met hem!

lena83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 13:44

@ Roompie: als de rug goed getraind wordt en je rijd hem mooi rond dan is er niks aan de hand. maar goed ik ga er ook niet verder op in. is jou mening.
spiekte effe in je profiel en je hebt een mooie hengst. echt een plaatje.
@ suuz zou ook maar even kijken ;-)