En inderdaad Bo, om te rijden zijn dit soort temperaturen niet eens zo heel gek want je houd jezelf best wel goed warm.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Piekosjj schreef:Ja hoor je went er prima aan! Dit is nu mijn derde winter in Zweden en ik weet onderhand goed wat ik aan moet trekken tijdens wat voor weer. Goed kijken wat de temperatuur is en je daar op kleden, zowel in het 'dagelijkse' leven als op stal en je niet laten verlijden door de zon of de sneeuw, want als het sneeuwt is het altijd warmer dan wanneer de zon schijntZo heb ik bijv twee winterjassen, eentje voor t/m -7 ofzo, en een hele warme jas die mij met -20 op de fiets ook nog warm houdt. Netzoals verschillende diktes handschoenen en leggings.
Tijdens het rijden zorg je er voor dat alles bedekt is, vooral oren, handen en nek en uiteraard warme schoenen. Als endurance ruiter wordt er veel gedraafd dus dan heb je het binnen no time hartstikke warm
KarmaChansy schreef:leuke foto'slaat ons mooie zweden weer goed zien!
Hier is de kou ook heel anders als in Nederlandecht in NL had ik het altijd koud, nu nooit meer zelfs niet met min 20