Ziet er super uit! zou ook graag aan zo'n trec meedoen, helaas zijn er hier geen wedstrijden in de buurt
Hoe dicht dacht je dat Groningen bij Bande ligt? Zelfs voor wedstrijden in Nederland rij ik al bijna minimaal 2 uur.
Killed
Geplaatst: 02-08-13 08:29
ik stuur je even een pb
Attitude
Geplaatst: 02-08-13 20:56
Leuk dat je dit met ons deelt. Had die sloot bij Gilbey gezien op de foto's Zijn die altijd zo diep? Of weet je van tevoren niet welk parcours er staat?
Wat gaan jullie goed! Het zou echt helemaal niets voor mij zijn met al dat verdwalen. Dan moet je toch ook veel geduld hebben Tammy ziet er goed uit! Of val ik nou weer in herhaling?
Qwillion
Geplaatst: 06-08-13 08:31
Das een heel avontuur en een hele ervaring. Mooi verslag en fotos. Was die persoon met Tinker ook een Nederlander, reed ie ook T4?
De Tinker was inderdaad ook een Nederlander, die reed mee in de T3.
Een knipper/een baken is een ding waarmee je een figuurtje of een patroontje in je ruiterkaart knipt. Hierdoor weet de organisatie dat je op de plek bent geweest Tijdens Europacupwedstrijden (dit was er ook een) zijn knippers bemand, dus dan zit er iemand die in je kaart knipt. Maar tijdens de Grid-opdracht zit er niemand bij, dan moet je zelf in je kaart knippen.
Het was een heel gaaf weekend en erg gezellig met het clubje Hollanders. Stoer Wendy dat je er weer tegenaan bent gegaan deze wedstrijd!
Meganyr
Geplaatst: 06-08-13 14:03
Hahaha niet verdwalen is inderdaad hét doel!
Ik ben één keer heel erg verdwaald (dacht ik) op de Veluwe. Ik was op mijn kompas terug aan het rijden naar de ingang toen ik gelukkig een post tegenkwam. Dat gevoel is écht niet leuk en sindsdien ben ik heel scherp op de route en ga ik niet heel lang 'proberen' als het niet helemaal lijkt te kloppen.
Wat ontzettend gaaf zeg Je heb er een leuk verslag van gemaakt, krijg er helemaal zin in
Mirranda
Geplaatst: 06-08-13 20:36
Leuk verslag en je hebt beslist een mooie route gereden
Knap hoor en je hebt wel lef. Ik zou me in noodweer en in het donker in een bos nou niet echt op mijn gemak voelen geloof ik.
Ulaan
Geplaatst: 06-08-13 20:58
Meganyr schreef:
Uitgelicht!!!
Ik heb het topic ook zo ontdekt
Leuk verslag weer Wendy! Dat water zou écht niets voor Ulaan zijn
Suikerspinda
Geplaatst: 06-08-13 21:10
Hoe meer ik over TREC lees, hoe leuker het me lijkt om te doen (en dan met name de POR). Helaas (nog) geen eigen paard waar het mee kan.. Je verslag is erg leuk geschreven en geeft wel goed weer hoe het is, ook met de tegenslagen die je hebt gehad.