Er reed 1 andere Nederlandse ruiter in deze klasse en die is daar ook naar boven gegaan en goed gehaald (paard heeft ook inmiddels een paar jaar ervaring) De meeste andere uit deze klasse hadden ook allemaal ervaren paarden voor dit terrein. De andere klassen hoefden hier niet omhoog maar mochten erom heen rijden.
peeje1977
Geplaatst: 13-07-13 11:22
Je hebt het tot een goed einde gebracht dat is het belangrijkste. Nu op naar de volgende wedstrijd Succes.
Gave foto's Jammer van je schuiver, maar gelukkig hebben jullie er niets aan over gehouden
klien
Geplaatst: 14-07-13 09:24
Mooi verslag Wendy en ondanks de dikke pech aan het begin heb ik toch een goed beeld gekregen wat het inhoud. Dit lijkt me geweldig om te doen denk dat de draver waar ik op rij ook helemaal blij zal zijn met zulke ritten.
Anoniem
Geplaatst: 14-07-13 10:48
Brrr, geen leuke POR op die manier. Maar je foto's van de PTV zijn gaaf! Dat en het feit dat er uiteindelijk niks ergs was maakt het hopelijk toch wel weer een beetje goed
Es_ther
Geplaatst: 14-07-13 10:52
Leuke Foto's Wen! Erg pijnlijk je val, maar goed dat je verder niets had !
Girassol
Geplaatst: 14-07-13 17:25
Leuk verslag! Wel vervelend van die val, maar gelukkig liep het nog goed af Succes met de volgende wedstrijd!
wat een ontzettend leuk verslag om te lezen zeg ! Wel heel schrikken zeg van je val en dat je je beugel later nog terug hebt gevonden .. Gelukkig ben jij en je knappe paardje er goed vanaf gekomen na de schrik.. Jullie komen er wel, super leuke combinatie
Leuk geschreven! Schrikken van de uitglijder, gelukkig is alles goed gekomen.
Jorinda
Geplaatst: 14-07-13 22:34
Lijkt me echt ontzettend schrikken, maar in ieder geval fijn dat ze 's middags al zo ver was opgeknapt dat je de dag erna wel de MA en de PTV kon rijden! Leuke foto's en gaat helemaal goed komen in België