Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nou weet ik het, Wendy is een tijd mijn docent engels geweest. Wat grappig dat ik die hier weer tegenkom! En super gedaan jullie natuurlijk, ziet er wel heeeuul koud uit op die foto's! Arjan1983 schreef:Super, gefeliciteerd. dat masker is wel een goed idee(voor de snijdende kou???) Op naar de volgende wedstrijd, start je ook in Ommen?
fientje80 schreef:Ik dacht al bij die foto's, een van die grooms herken in!nou weet ik het, Wendy is een tijd mijn docent engels geweest. Wat grappig dat ik die hier weer tegenkom! En super gedaan jullie natuurlijk, ziet er wel heeeuul koud uit op die foto's!
WendyBZ schreef:Arjan1983 schreef:Super, gefeliciteerd. dat masker is wel een goed idee(voor de snijdende kou???) Op naar de volgende wedstrijd, start je ook in Ommen?
Niet voor de kou dus, maar tegen opspattend zand. Eigenlijk is het helemaal niet handig omdat het warmte vasthoudt. We gaan indderdaad Ommen ook onveilig maken met zijn vieren
fientje80 schreef:Ik dacht al bij die foto's, een van die grooms herken in!nou weet ik het, Wendy is een tijd mijn docent engels geweest. Wat grappig dat ik die hier weer tegenkom! En super gedaan jullie natuurlijk, ziet er wel heeeuul koud uit op die foto's!
![]()
maar even een vraagje (geen aanval) ik zie dat je met dichte beenkappen rijdt, nu was het koud en worden de pezen niet zo warm hieronder, maar ik heb ze ook alleen voor op wedstrijd en op warme dagen drupt het zweet er gewoon onderweg
en hitte maakt de pezen kapot, is het niet beter voor endurance om ademende peesjes te hebben?
.
een dichte peesbeschermers kan meer leed aanrichten doordat die niet ademend dan een gewone goede peesbeschermer zoals deze http://www.paardendrogist.nl/product/15 ... mer/119226
Enkel maar tips hoor, ik weet wat hitte kan doen met pezen.
WendyBZ schreef:Zok kan NIET tegen zand en/of beestjes, dan gaat ze met haar hoofd gooien. Met sintelkap doet ze dat niet. Veel rustiger voor haar dus
maceooliver schreef:WendyBZ schreef:Zok kan NIET tegen zand en/of beestjes, dan gaat ze met haar hoofd gooien. Met sintelkap doet ze dat niet. Veel rustiger voor haar dus
Waar kan je zo'n kap kopen ? Mijn paard kan ook niet tegen vliegjes tegen zn hoofd. Ik heb een speciale kap laten maken voor zijn neus, maar denk dat zo'n kap met die dingen voor zn ogen ook enorm zou helpen. Ik kijk echt uit naar je antwoord.

)