En mooi rood is niet lelijk
De kleur van succes heeft je geholpen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De kleur van succes heeft je geholpen.
Ik heb nog een foto van je mooie dame gemaakt hopelijk word mn pc volledig hersteld en dan zal ik je hem naar je door sturen. Heel veel succes met de volgende klasse
Jullie zijn toppers!
Michelle_S schreef:Dankjulliewel! @ set-elkol, ze wordt inderdaad lichter en krijgt in haar flanken wat stipjes, wel is ze nu geschoren waardoor ze ook lichter lijkt, in de zomer zal ze vast weer donkerder zijn.Ik hoop inderdaad weer een keer met Evelyn te starten, altijd gezellig!!
Aanhaken mag altijd hoor, dat weet je!
We hebben warmer weer besteld voor je grooms.
Jeee!! haha!Bernoe schreef:He leuk joh zon wedstrijdverslag! Jij rijd volgens mij ook wel eens met de endomondo app toch? Grappig!
Seven schreef:Wat onzettend leuk jou hier ook tegen te komen met je mooie schimmel. Tijdje geleden kwam ik je tegen in het bos mijn honden vonden je al heel leukIk heb nog een foto van je mooie dame gemaakt hopelijk word mn pc volledig hersteld en dan zal ik je hem naar je door sturen. Heel veel succes met de volgende klasse
leuk dat je de foto wilt doorsturen, ben benieuwd. Dankjewel!!
Sok schreef:Jeeeeeej!Jullie zijn toppers!
Van harte met jullie winstpunten en kl II startgerechtigdheid!
Michelle_S schreef:Dankjulliewel! @ set-elkol, ze wordt inderdaad lichter en krijgt in haar flanken wat stipjes, wel is ze nu geschoren waardoor ze ook lichter lijkt, in de zomer zal ze vast weer donkerder zijn.Ik hoop inderdaad weer een keer met Evelyn te starten, altijd gezellig!!
Mijn lijstje staat in m'n profiel van wat ik wil starten!Aanhaken mag altijd hoor, dat weet je!

kristelhans schreef:Hee Michelle, goed gedaan! Knappe Jet, ik vind jullie echt een leuke verschijning! Waar ga je klasse II starten?
(als je met nog herkent dan he..
) kristelhans schreef:Leeeuuk! Had het in het Ommen-topic gelezen inderdaad! Ik kom je daar ongetwijfeld tegen.(als je met nog herkent dan he..
)
Tot dan, kletsen we dan nog eventjes 
Ik organiseer Ommen en vorig jaar heb ik in Haarle gevrijwilligd. Reuzenfjord Beer hoort bij mij, je ziet ons vast wel op wedstrijden, wij starten klasse II in Ermelo denk ik. 
Slakkenpost kan al wel!
kristelhans schreef:Haha, ik was niet in Wateren!Ik organiseer Ommen en vorig jaar heb ik in Haarle gevrijwilligd. Reuzenfjord Beer hoort bij mij, je ziet ons vast wel op wedstrijden, wij starten klasse II in Ermelo denk ik.
Het vraagprogramma moet eerst officieel worden goedgekeurd voor de knopjes werken geloof ik. Ik heb gisteren al gebeld en diegene die daar over gaat is pas morgen weer op kantoor..ze hebben er wel prioriteit aan gegeven dus hopelijk is het voor Pasen rond.Slakkenpost kan al wel!
In Ermelo zijn wij zelf niet aanwezig maar wie weet kom ik daar wel vrijwilligen. Welke wedstrijden start je nog meer met Reuzenfjord Beer
? Ik wacht even tot ik digitaal kan inschrijven, maar mijn inschrijving zit er zowieso bij! Tot dan!!

En een super gaaf verslag!
Wij zitten sinds afgelopen zomer bij de dawra. Start je ook western wedstrijden of alleen endurance? Wij gaan er dit jaar een lichtelijke combinatie van proberen te maken
canisia schreef:He wat grappig! Mijn zus en ik reden zondag ook mee in Kootwijkerbroek met onze twee arabieren, voor het aller eerst een endurance wedstrijd. Toen wij in de camper zaten zagen we je voor ons staan met al je grooms. En we zeiden al tegen elkaar van oohhh dat is een lekker paardje en zo stoer met dat rood! Je valt wel opEn een super gaaf verslag!
En ik zie net op je profiel dat je ook western rijd en bij de dawra zit en vorig jaar op de dawra kalender stond! HahaWij zitten sinds afgelopen zomer bij de dawra. Start je ook western wedstrijden of alleen endurance? Wij gaan er dit jaar een lichtelijke combinatie van proberen te maken
Ik heb jullie paardjes alleen niet gezien, hoe is jullie eerste endurance wedstrijd verlopen?
speer schreef:Hoi Michelle,
Hier de klasse 2 rijder waar je mee gebabbeld had en lekker mee gereden...
Wij ook met jou enne toppie gedaan hoor...misschien rijden we snel weer samen ....
Leuk verslag,je helpt de endurance sport enorm met je verhalen..
Groetjes Claudia
Hoe is het verder afgelopen met jullie? Lekker gereden en genoten? Ik hoop inderdaad de endurance sport een beetje te promoten, deze sport is nou eenmaal geweldig, het is niet alleen op en top genieten maar je bouwt echt een band met je paard op, je leert elkaar kennen!Locanda schreef:Foto 7 (zijaanzicht) is mooi!Wat voor dekje + rijbroek is dat?
Dat dekje en de rijbroek zijn van het merk stud one, te koop bij goedhard.nl. MirandaFuego schreef:Michelle!![]()
Een tijdje heb ik niet veel van je gezien en nu is Jet al een topsporter!![]()
Goed gedaan en cool verslag met foto's!
Dankjewel voor je berichtje!!