Foto verslag TREC Kaatsheuvel van een T2 solo ruiter

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

murness

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 15:55

Er staan vandaag foto's in ons plaatselijk krantje. Er staat ook een fjord (in longeerring/paddock) in, maar TS, ik heb nog even goed gekeken, jij bent het helaas niet.
Ook nog een foto van een appaloosa (aan de hand over een hindernis, deelnemer 21) en een mooie schimmelbonte (aan de hand in het labyrinth, deelnemer 17).

Voor iemand die zichzelf hierin herkent: ik kan ze opsturen.

MaNdiii

Re: Foto verslag TREC Kaatsheuvel van een T2 solo ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:05

Wat een leuk stuk. Ziet er heel gezellig uit. Ik ben ook echt fan van de Loonse en Drunense duinen haha. Ga er volgend weekend weer naar toe;)

piecon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-12 16:49

Meganyr schreef:
murness schreef:
Wat een leuk verslag. Ik heb eigenlijk geen idee wat Trec precies inhoud, maar het klinkt heel leuk. Ik woon aan de rand van de L en D duinen, maar wist helemaal niet dat dat soort wedstrijden hier gehouden werden. Zal het eens in de gaten houden, dan kan ik een keer gaan kijken.

Heb je een korte omschrijving wat Trec precies inhoud?

Ik heb zojuist een lange omschrijving gegeven hihi!
http://www.trec-club.nl is de site van de TREC Club waar alle informatie op staat. Ik denk dat je hier wel wat aan hebt :).

En anders kan je ook bij ons terecht hoor! (zie onderschrift) Wij waren de organisatoren dit jaar daar.
Zo kennen we je weer Stella!!

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-12 14:02

Super leuk om te lezen :) Ik ga in juni op Trec :) Mag ik vragen hoe jij hebt getraind om je paardje goed op conditie te krijgen voor de buitenrit?

Meganyr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-12 16:51

Vooral veel kilometers maken, dat is het belangrijkste :). Je hoeft niet hard te gaan, maar ik probeer twee wekelijks een rit van 2,5 a 3 uur te maken. Dan rijd ik zo'n 25 kilometer, iets verder dan een POR.

Ook mennen en fietsen is erg goed voor de conditie.

Nynke_Mandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:41

Gefeliciteerd met je prestatie! Ook een superleuk paardje en leuke foto's!