Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar vind het wel een gaaf onderdeel en natuurlijk wel veel IHT gedaan, Jeddah heeft nog nooit trail gedaan, maar wel ook IHT. We komen ook wel een heel end hoor, maar veel hindernisen zijn toch net even anders en de puntentelling ook plus dat springen/opsprongen/slalom in galop niet echt trail dingen zijn, laat staan de laaghangende takken 

1 teugel heel kort pakken zodat je super kort draait bijvoorbeeld, en met achterwaats gaan was meer iets wat ik gewoon zelf niet "zag" als oplossingm, was niet in mijn hoofd opgekomen, plus dat ik niet wist dat ik wel stil mocht staan tussendoor. Dus was toch heel TREC gericht zegmaar
En het is al vaak gezegt hier maar de bewerkingen zijn ook echt super!! 

maar ook blij dat het opgelost is natuurlijk
) Dat maakt het juist zo leuk. Bij elk paard en elke situatie werkt het weer anders en zo ben je echt nooit uitgeleerd. 
Wat heb jij een mooie foto's van jouw Trec-les! Erg leuk om naar te kijken. Het lijkt me ondanks het feit dat ze van nature niet zo'n springer is toch een heerlijk Trecpaard. Ga je in Aalten alleen starten of rijd je in equipe? Ik vind je trouwens erg stoer dat je die afsprong durfde te nemen, zo'n held ben ik dus niet. Misschien herken ik je wel in Aalten! 

Maar ik kijk er ook enorm naar uit!!