!In maart zijn wij gestart op de 62km in Kootwijkerbroek, een beladen wedstrijd want mijn moeder lag op sterven, wij zijn die dag eerste geworden met 19,42kmh , en dat was in 2013 en 2014 ook het geval. Mijn moeder is de dag na de wedstrijd overleden, ik denk dat ze gewacht heeft zodat we de wedstrijd konden rijden, mijn grootste fan kijkt nu mee vanaf boven
.In mei hebben we de 87km in Ommen gestart, zo'n beetje de hele wedstrijd alleen op kop gereden, wat was ik trots op Wilv, die wedstrijd zijn we eerste geworden in de klasse 3 met 16,42 kmh.
afgelopen weekend zijn wij gestart op de 88km in Renkum, Wilvy was deze wedstrijd zo ongelofelijk fijn te rijden, alsof ze mijn gedachten aan het lezen was, het voelde alsof we een waren met elkaar.
Halverwege de wedstrijd kregen we meer dan genoeg koelwater vanaf boven ( zou mn moeder ons hebben willen helpen met groomen
) en in een keer veranderde de route van mooi droog naar 1 grote gladde blubber bende
Wilvy mijn grooms John en Marissa hebben het echt super gedaan, ik ben zoooo trots op ze, het valt niet mee om de hele dag met mij opgescheept te zitten
, maar ik weet dat ze het graag doen. Deze wedstrijd hebben wij gereden met 19,26 kmh en hebben wij een eerste plaats behaald. Wilvy Cocktail J is een 11 jarige draver merrie die in het verleden heeft gekoerst, en wij mogen inmiddels klasse 4 starten ( 120 tot 160km ) wat ook in de planning staat
Genoeg geklets de foto's zeggen genoeg
de massa start om 08:30

Hop Hop Hop een draver in galop

werkoverleg met mn grooms

vetgate 1 kunnen aanbieden onder de 5 minuten

Wij vinden het LEUK

zo baas zo paard , goed drinken is van groot belang

en wij zijn van alle markten thuis

en toen kwam de regen
en niet zo'n beetje ook
start van de derde lus, weer kunnen aanbieden onder de 5 minuten en we hebben er nog steeds zin in.

Ook John rent vrolijk mee tijdens het groomen in de regen...

het regent het regent de pannetjes worden nat.....

de Finish na 88km

foto's: Ruud Overes, Sandra Band, Ankie Weeber, John Smits
Ik zit nog steeds op m'n roze wolkje, met spierpijn wellis waar
wat ben ik trots op die gekke merrie van me
Knappe merrie is het, zit met plezier je foto's te bekijken