Wilvy is een draver merrie die in mei alweer 10 jaar wordt. Wij zijn in 2011 begonnen met endurance rijden en inmiddels starten wij dus in de klasse III dit zijn afstanden van 80km tot 120km.
In maart de wedstrijd in Kootwijkerbroek met goed resultaat gereden ( 62km eerste plaats met een gemiddelde snelheid van 18kmh
) hebben we ons ingeschreven voor de 85km in Leersum/Utrechtse Heuvelrug. We hebben de eerste twee lussen van 37km en 25km veel gedraafd en af en toe een galopje tussendoor, de derde lus van 23km had Wilvy nog zoveel energie over dat we wat meer gegalopeerd hebben. Wat een ongeloofelijk gevoel geeft het als je paard nog zo fit over de finish heen komt, en dan als resultaat een eerste plaats met een gemiddelde snelheid van 17kmh

In het tentje op het wedstrijdterrein, selfie voor het slapen gaan (veel hebben we overigens niet geslapen
)
knuffelmomentje voordat we van start gaan

2 keer goed door de vetgate heen gekomen!

En onze finish
wat trots op mn draver!

De nakeuring

Ik sta er nog versteld van hoe goed en makkelijk Wilvy deze wedstrijd heeft gelopen!
Voorlopig zit ik nog even op mn roze wolkje
En niet te vergeten wat een geweldige organisatie en vrijwilligers die deze wedstrijd mogelijk hebben gemaakt
Weet nog wel dat ik in augustus vorig jaar in een tent lag in Lanaken. Man wat koud wat een rot nacht.
.