Ik ben zo trots op mijn paardje op het moment! We gaan echt ontzettend fijn en het is te merken dat hij steeds volwassener wordt.
Dressuur gaat fijn, sinds een tijdje volgen we springlessen waar hij het super doet en nu deed de gelegenheid zich voor om aan de TREC te proeven! Hier hebben we ons dus ook fanatiek voor ingeschreven zodra het kon (om 00.01 snachts

Helaas konden we niet aan de trainingsdag mee doen gezien mijn ouders toen hun 60e verjaardag vierden, dus we kwamen volledig blanco aan.
Voor mij was het puur om ervaring op te doen, paard bekend maken met vreemd terrein, vreemde paarden, drukte (al kende hij de binnenhal al van de springlessen

En ik ben zo ontzettend trots op hoe hij zich heeft gepresenteerd! Uiteraard verliep het niet geheel vlekkeloos (zo schoten we de baan uit bij de MA oefening, 150 m in galop, vol langs een andere combinatie, als je dit leest, sorry!

Tijdens de orientatierit heeft hij zich stoer gedragen en bij de PTV hebben we alleen een weigering gehad op de waterpassage (hij is doodsbang voor water), maar de rest hebben we gewoon gedaan (al heeft hij wel enkele dingen 3x geweigerd en kreeg ik er geen punten voor.
Al met al wel heel veel lol en heeeeel trots op mijn kanjer

1. Laaghangende takken, hier moet je onderdoor.. dit was dus echt laag haha

2. Met een spurtje er uiteindelijk onderdoor, braaf paard!

3. Moeiteloos voor de eerste keer een bezembak springen:

4. Happy paard:

5. De poort, hier was hij erg braaf mee:

6. Proberen dicht te doen zonder los te laten

7. Leuke foto vind ik dit haha, het lukte net niet;

8. Opsprong aan de hand, ook voor de allereerste keer, deed meneer moeiteloos:

9.

10. De brug was wel erg spannend, na 3x proberen gingen we er dan toch overheen:

11. Trailerladen, deed hij voetje voor voetje

12. Eraf ging ook moeiteloos:

13. Paard erg moe, ik stralend

Ik ben heel erg trots op hem, want een jaar geleden had ik dit echt niet durven dromen dat we al zoveel konden doen!
Ik kan niet wachten om een nieuw zadel aan te schaffen en dan ga ik met cross starten

Een berichtje zou ik echt super waarderen