En het was zó geweldig, heeeeel leuk!Hier onder een foto verslagje. De foto's zijn gemaakt door foto hippique, dahbia digitals en de wazige foto's worden mede mogelijk gemaakt door mijn lieve mama!
Eerst te MA, waar wij maarliefst TWEE punten op hebben gescoord! Misty stopte één meter voor de eindstreep omdat er een enge paraplu stond, en de terugweg ging waarschijnlijk gewoon te langzaam. Maar het was wel leuk!
Eerst heeel braaf wachten. (Een minuut later stonden we in de bosjes
)
Klaar voor de start! (Mijn hoofd.
)

Af!

En door naar de PTV, hierop hebben we 94 punten gehaald, en eigenlijk ben ik daar super trots op!
De brug:

Van de sprongen zijn helaas geen foto's, dat was zo grappig.
Misty mag eigenlijk niet springen, dus dat hadden we al 4 jaar niet gedaan. Maar het mocht zondag toch stiekem wel een keertje, en ze nam me toch een partij hoge sprongen.

Nou, door naar het volgende deel wat wel op de foto stond, de laaghangende takken!

Ze ging echt super door haar benen om er onderdoor te komen. En wat doet dom baasje, gooit uit enthousiasme haar hoofd om hoog met een YEAH er achteraan, en neemt vervolgens een takje mee. OEPS.

Onbeweeglijk stil staan. Kijk nou wat schattig!

Labyrint!

Rechts opstappen, lekker onduidelijk, maar goed je best doen, dan zie je het!

Nou dan krijgen we meteen de blooper van de dag. Misty stond eerst zowat stil voor de laatste boomstam, en nam opeens een sprong, dus ik kon niet echt meer meezitten. Bovendien had ik erg lange teugels waardoor mijn handen zowat achter mijn oren belandden. Tsja.

En dan weer naar huis, met een zeer tevreden en trots gevoel!
maar goed da tik nu een leren sidepull heb gekocht hahaha anders zou het echt te erg zijn
(ondanks dat je mij volgens mij niet herkende
)
Ik heb je inderdaad niet herkend, oeps! Was jij dat? 

Ik ben echt een buitenritten mens